Jenny R

Kommer gärna igen

Omdöme om Stadshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 10 aug. 2023
Bodde i annexet. Jätte mysig del med väldigt stort och fint rum. Hundvönligt. Trevlig och service inriktad personal. God mat i restaurangen. Frukosten var lugn och hade ett sparsamt men bra utbud. Vi kommer gärna igen.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 10 jan. 2024
Hej! Tack för din vänliga feedback! Vi är glada att du trivdes i vårt mysiga annex och att du uppskattade vår hundvänliga inställning. Det gläder oss också att du tyckte om vår mat och att personalen bidrog till din positiva upplevelse. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen! Med vänlig hälsning, Vanessa
Tripadvisor
1.8 km från Stadshotellet
  • Vio.com
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1.0 km från Stadshotellet
4.5 km från Stadshotellet
19.4 km från Stadshotellet
Bed & Breakfast room
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
Omdömet skrevs 8 augusti 2023

God mat och kaffe med Muffin uppskattade jag.
Bra frukost med mycket att välja på
Nya tapeter och ett kylskåp på rummet var extra plus.
Jag saknade handdukskrokar i badrummet.
Vin-listan var omfattande
Museet var bra

Rumstips: Kylskåp på rummet
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Ilona L
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Tack för din recension av Rörstrands paket! Vi tar också till oss din kommentar om handdukskrokar i badrummet. Det gläder oss att du uppskattade museet. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för en lika trevlig upplevelse! Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 29 juli 2023

När vi kommer dit, så får vi veta att vi blivit uppgraderade från ekonomi till superior rum. Vi tackar glatt för det & beger oss upp till hotellrummet.
När vi öppnar & går in så är det en underdrift att säga att vi blev besvikna.
Rummet är litet, väldigt slitet med trasiga tapeter & dessutom smutsigt.
För första gången i mitt liv, så väljer jag att säga ifrån & det enbart för att jag känner mig lurad, då de säger att vi blivit uppgraderade till något finare, vilket verkligen inte är fallet.
Tyvärr så är alla rum bokade, så de kan inte göra något än att erbjuda oss var sitt enkelrum. Kan nämnas att rummet bokades för åtta månader sedan, som en del av julklappen till sambon, då vi skulle gå på Johan Glans stand up, så det är inte en sista minuten bokning.
Enda anledningen till att det inte blir en etta i betyg är kvinnan i receptionen, hon var trevlig & förstående.

Tack Sightsee00176070644

Hej! Vi beklagar djupt att din upplevelse inte motsvarade förväntningarna. Vi tar dina kommentarer på största allvar och kommer att utvärdera och åtgärda de problem som nämns för att förhindra liknande situationer i framtiden. Tack för att du tog dig tid att dela din feedback. Hoppas du får en bättre upplevelse under ditt nästa besök.Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 28 juli 2023 från mobil enhet

Mycket trevlig upplevelse. God mat och tillmötesgående personal. Rummet var kanske lite murrigt med sitt jaktmotiv.
Trist bröd, annars var frukosten mycket bra.
Lätt att parkera tvärs över gatan.
När vi kom tillbaka till hotellet efter operaföreställning på Läckö slott var det full fart på nattklubben. Basgångarna vibrerade på väg till rummet. Men därinne var det tyst och lugnt och jag sov gott i skön säng under ett hjorthorn och en tavla med en beväpnad matrona.

Tack Erica M

Hej! Tack för din recension och för att att du delar din upplevelse. Vi noterar din feedback angående rummet och brödet vid frukosten. Det är också bra att höra att parkering var lättillgänglig och att du trots nattklubbens aktivitet kunde njuta av en lugn natts sömn i det trivsamma rummet. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Saknade någon typ av bord mellan sängarna. Något att lägga bl.a kvällsbok o glasögon på. Saknade även något att lägga upp resväskan på. I övrigt ok med rummet. Vilken facilitet gjorde vårt rum något dyrare i jämförelse med ordinarie rum ? Frukosten var bra

Tack Ingalill L

Hej! Tack för din feedback, den uppskattas! Vi är glada att du hade en övergripande bra upplevelse och att du uppskattade den goda frukosten. Angående ditt rum har vi noterat dina önskemål om möblering och förstår vikten av bekvämlighet i detaljerna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 19 juli 2023

Dunkar musik fram till 02 när man ska upp och jobba, rekommenderar inget företag att ta ett rum här förstår inte hur man tänker när man driver ett hotell och dunkar musik som det vore en klubb på vardagar

Rumstips: Annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack marcus l

Hej! Vi beklagar djupt att du upplevde störningar under din vistelse. Det är inte vår intention att skapa obehag för våra gäster. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse och vi ber om ursäkt för det inträffade. Hoppas du får en bättre vistelse nästa gång du besöker oss. Med vänlig hälsning, Vanessa