Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Sightsee00176070644

En besvikelse

Omdöme om Stadshotellet
2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 juli 2023
När vi kommer dit, så får vi veta att vi blivit uppgraderade från ekonomi till superior rum. Vi tackar glatt för det & beger oss upp till hotellrummet.
När vi öppnar & går in så är det en underdrift att säga att vi blev besvikna.
Rummet är litet, väldigt slitet med trasiga tapeter & dessutom smutsigt.
För första gången i mitt liv, så väljer jag att säga ifrån & det enbart för att jag känner mig lurad, då de säger att vi blivit uppgraderade till något finare, vilket verkligen inte är fallet.
Tyvärr så är alla rum bokade, så de kan inte göra något än att erbjuda oss var sitt enkelrum. Kan nämnas att rummet bokades för åtta månader sedan, som en del av julklappen till sambon, då vi skulle gå på Johan Glans stand up, så det är inte en sista minuten bokning.
Enda anledningen till att det inte blir en etta i betyg är kvinnan i receptionen, hon var trevlig & förstående.
Resetyp: Reste som ett par
1,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 10 jan. 2024
Hej! Vi beklagar djupt att din upplevelse inte motsvarade förväntningarna. Vi tar dina kommentarer på största allvar och kommer att utvärdera och åtgärda de problem som nämns för att förhindra liknande situationer i framtiden. Tack för att du tog dig tid att dela din feedback. Hoppas du får en bättre upplevelse under ditt nästa besök.Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsning, Vanessa
Bli belönad med One Key
1.8 km från Stadshotellet
  • ZenHotels.com
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1 090 kr
Bed & Breakfast room
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
Omdömet skrevs 28 juli 2023 från mobil enhet

Mycket trevlig upplevelse. God mat och tillmötesgående personal. Rummet var kanske lite murrigt med sitt jaktmotiv.
Trist bröd, annars var frukosten mycket bra.
Lätt att parkera tvärs över gatan.
När vi kom tillbaka till hotellet efter operaföreställning på Läckö slott var det full fart på nattklubben. Basgångarna vibrerade på väg till rummet. Men därinne var det tyst och lugnt och jag sov gott i skön säng under ett hjorthorn och en tavla med en beväpnad matrona.

Tack Erica M
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din recension och för att att du delar din upplevelse. Vi noterar din feedback angående rummet och brödet vid frukosten. Det är också bra att höra att parkering var lättillgänglig och att du trots nattklubbens aktivitet kunde njuta av en lugn natts sömn i det trivsamma rummet. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Saknade någon typ av bord mellan sängarna. Något att lägga bl.a kvällsbok o glasögon på. Saknade även något att lägga upp resväskan på. I övrigt ok med rummet. Vilken facilitet gjorde vårt rum något dyrare i jämförelse med ordinarie rum ? Frukosten var bra

Tack Ingalill L

Hej! Tack för din feedback, den uppskattas! Vi är glada att du hade en övergripande bra upplevelse och att du uppskattade den goda frukosten. Angående ditt rum har vi noterat dina önskemål om möblering och förstår vikten av bekvämlighet i detaljerna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 19 juli 2023

Dunkar musik fram till 02 när man ska upp och jobba, rekommenderar inget företag att ta ett rum här förstår inte hur man tänker när man driver ett hotell och dunkar musik som det vore en klubb på vardagar

Rumstips: Annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack marcus l

Hej! Vi beklagar djupt att du upplevde störningar under din vistelse. Det är inte vår intention att skapa obehag för våra gäster. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse och vi ber om ursäkt för det inträffade. Hoppas du får en bättre vistelse nästa gång du besöker oss. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 15 juli 2023 från mobil enhet

Fruktansvört. Fick ett rum, nr 225 ovanför nattklubben. Det tystade först kl 02.00 efter att de hade städat klart och de sista nattgästerna avlägsnat sig.
Tyvärr dyrt med 1700kr för att få 4-5 timmars sömn!
På hemsidan så står det att det är en trubbadur fram till kl 23, vilket bara är trevligt. Men att sedan fortsätta med nattklubb och väldigt hög musik var inte trevligt! Jag hade uppskattat att få information om det vid bokningen så att jag kan göra ett medvetet val.
Kommer nog tyvärr inte att komma tillbaka hit.

Tack ceha397

Hej! Vi beklagar djupt den olägenhet du upplevde med ljudnivån från nattklubben under din vistelse. Det är inte vår avsikt att gäster ska känna sig störda, och vi tar din feedback på stort allvar. Vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra informationen om ljudnivån och eventuella störningar i samband med bokningen. Tack för att du delade din upplevelse med oss, och vi ber om ursäkt för det inträffade. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 1 juli 2023 från mobil enhet

Mycket serviceinriktad personal. Mycket bra restaurang. Likaså frukost. Trevligt och mycket bekvämt rum. Självklart att vi kommer tillbaka. Trevlig stadskärna dessutom. Tog chansen och åkte med sightseeingtåget. Lidköping var en positiv upplevelse.

Tack JanPaju

Hej! Tack för din fina feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade vår serviceinriktade personal, restaurangen och frukosten. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart. Med vänlig hälsning Vanessa