Erica M
Stockholm, Sverige

Klassiskt och trivsamt i Lidköping

Omdöme om Stadshotellet
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 juli 2023från mobil enhet
Mycket trevlig upplevelse. God mat och tillmötesgående personal. Rummet var kanske lite murrigt med sitt jaktmotiv.
Trist bröd, annars var frukosten mycket bra.
Lätt att parkera tvärs över gatan.
När vi kom tillbaka till hotellet efter operaföreställning på Läckö slott var det full fart på nattklubben. Basgångarna vibrerade på väg till rummet. Men därinne var det tyst och lugnt och jag sov gott i skön säng under ett hjorthorn och en tavla med en beväpnad matrona.
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 10 jan. 2024
Hej! Tack för din recension och för att att du delar din upplevelse. Vi noterar din feedback angående rummet och brödet vid frukosten. Det är också bra att höra att parkering var lättillgänglig och att du trots nattklubbens aktivitet kunde njuta av en lugn natts sömn i det trivsamma rummet. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänlig hälsning, Vanessa
1 217 kr
1.8 km från Stadshotellet
  • Lol.travel
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1.0 km från Stadshotellet
4.5 km från Stadshotellet
19.4 km från Stadshotellet
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Saknade någon typ av bord mellan sängarna. Något att lägga bl.a kvällsbok o glasögon på. Saknade även något att lägga upp resväskan på. I övrigt ok med rummet. Vilken facilitet gjorde vårt rum något dyrare i jämförelse med ordinarie rum ? Frukosten var bra

Tack Ingalill L
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din feedback, den uppskattas! Vi är glada att du hade en övergripande bra upplevelse och att du uppskattade den goda frukosten. Angående ditt rum har vi noterat dina önskemål om möblering och förstår vikten av bekvämlighet i detaljerna. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 19 juli 2023

Dunkar musik fram till 02 när man ska upp och jobba, rekommenderar inget företag att ta ett rum här förstår inte hur man tänker när man driver ett hotell och dunkar musik som det vore en klubb på vardagar

Rumstips: Annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack marcus l

Hej! Vi beklagar djupt att du upplevde störningar under din vistelse. Det är inte vår intention att skapa obehag för våra gäster. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse och vi ber om ursäkt för det inträffade. Hoppas du får en bättre vistelse nästa gång du besöker oss. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 15 juli 2023 från mobil enhet

Fruktansvört. Fick ett rum, nr 225 ovanför nattklubben. Det tystade först kl 02.00 efter att de hade städat klart och de sista nattgästerna avlägsnat sig.
Tyvärr dyrt med 1700kr för att få 4-5 timmars sömn!
På hemsidan så står det att det är en trubbadur fram till kl 23, vilket bara är trevligt. Men att sedan fortsätta med nattklubb och väldigt hög musik var inte trevligt! Jag hade uppskattat att få information om det vid bokningen så att jag kan göra ett medvetet val.
Kommer nog tyvärr inte att komma tillbaka hit.

Tack ceha397

Hej! Vi beklagar djupt den olägenhet du upplevde med ljudnivån från nattklubben under din vistelse. Det är inte vår avsikt att gäster ska känna sig störda, och vi tar din feedback på stort allvar. Vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra informationen om ljudnivån och eventuella störningar i samband med bokningen. Tack för att du delade din upplevelse med oss, och vi ber om ursäkt för det inträffade. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 1 juli 2023 från mobil enhet

Mycket serviceinriktad personal. Mycket bra restaurang. Likaså frukost. Trevligt och mycket bekvämt rum. Självklart att vi kommer tillbaka. Trevlig stadskärna dessutom. Tog chansen och åkte med sightseeingtåget. Lidköping var en positiv upplevelse.

Tack JanPaju

Hej! Tack för din fina feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade vår serviceinriktade personal, restaurangen och frukosten. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart. Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 29 juni 2023

Bodde på tredje våningen och det var olidligt varmt. Ingen ventilation, bara en lite fläkt. Frukosten var bra. Läget i Lidköping var i världsklass! Återkommer gärna till denna pärla. Restaurangen såg väldigt bra ut men ett besök hann vi inte med denna gång.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Niclas M

Hej! Tack för din feedback. Vi beklagar att du upplevde det olidligt varmt på tredje våningen utan tillräcklig ventilation. Vi tar din kommentar på allvar och kommer att se över möjligheterna för att förbättra detta. Det gläder oss att du ändå uppskattade den goda frukosten och läget i Lidköping. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och hoppas du får tillfälle att besöka vår restaurang vid nästa vistelse. Med vänlig hälsning, Vanessa