Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
ceha397
Stockholm, Sverige

Ljudlig nattklubb

Omdöme om Stadshotellet
1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 juli 2023från mobil enhet
Fruktansvört. Fick ett rum, nr 225 ovanför nattklubben. Det tystade först kl 02.00 efter att de hade städat klart och de sista nattgästerna avlägsnat sig.
Tyvärr dyrt med 1700kr för att få 4-5 timmars sömn!
På hemsidan så står det att det är en trubbadur fram till kl 23, vilket bara är trevligt. Men att sedan fortsätta med nattklubb och väldigt hög musik var inte trevligt! Jag hade uppskattat att få information om det vid bokningen så att jag kan göra ett medvetet val.
Kommer nog tyvärr inte att komma tillbaka hit.
Datum för vistelsen: juli 2023
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
vanessa brown, MarknadsföringStadshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 10 jan. 2024
Hej! Vi beklagar djupt den olägenhet du upplevde med ljudnivån från nattklubben under din vistelse. Det är inte vår avsikt att gäster ska känna sig störda, och vi tar din feedback på stort allvar. Vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra informationen om ljudnivån och eventuella störningar i samband med bokningen. Tack för att du delade din upplevelse med oss, och vi ber om ursäkt för det inträffade. Med vänlig hälsning, Vanessa
1 230 kr
1.8 km från Stadshotellet
  • Vio.com
4.1 km från Stadshotellet
Kostnadsfri parkering
De la Gardie Park erbjuder enkelrum, dubbelrum och familjerum.
1.0 km från Stadshotellet
4.5 km från Stadshotellet
19.4 km från Stadshotellet
Bed & Breakfast room
15.9 km från Stadshotellet
Visa fler hotell i Lidköping
2025 av 178 omdömen
Omdömet skrevs 1 juli 2023 från mobil enhet

Mycket serviceinriktad personal. Mycket bra restaurang. Likaså frukost. Trevligt och mycket bekvämt rum. Självklart att vi kommer tillbaka. Trevlig stadskärna dessutom. Tog chansen och åkte med sightseeingtåget. Lidköping var en positiv upplevelse.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack JanPaju
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2024

Hej! Tack för din fina feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade vår serviceinriktade personal, restaurangen och frukosten. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart. Med vänlig hälsning Vanessa

Omdömet skrevs 29 juni 2023

Bodde på tredje våningen och det var olidligt varmt. Ingen ventilation, bara en lite fläkt. Frukosten var bra. Läget i Lidköping var i världsklass! Återkommer gärna till denna pärla. Restaurangen såg väldigt bra ut men ett besök hann vi inte med denna gång.

Tack Niclas M

Hej! Tack för din feedback. Vi beklagar att du upplevde det olidligt varmt på tredje våningen utan tillräcklig ventilation. Vi tar din kommentar på allvar och kommer att se över möjligheterna för att förbättra detta. Det gläder oss att du ändå uppskattade den goda frukosten och läget i Lidköping. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka och hoppas du får tillfälle att besöka vår restaurang vid nästa vistelse. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 25 juni 2023

Redan vid bokningen började strulet. Fortsatte med trasigt tvkanalsystem, småkrångel. Märkliga stilblandningar på möbler i rummen.
Bra personal! Halvdan frukost och lunch men god och vällagad kvällsmeny. Vi kommer inte tillbaka till Läckö Hotell.

Tack Nisse F

Hej! Tack för din feedback. Vi beklagar de problem du stött på vid bokningen och under din vistelse på Läckö Hotell. Det är bra att du uppskattade den goda och vällagade kvällsmenyn samt personalen. Nästa gång du besöker Lidköping välkomnar vi dig att bo på Stadshotellet och förhoppningsvis få en ännu bättre upplevelse. Du är varmt välkommen tillbaka. Med vänliga hälsningar, Vanessa

Omdömet skrevs 11 juni 2023

Vandringshelgen med en väninna blev så bra. Fick bra information från hotellportiern, bra service på restaurangen och maten var så god. Rummet var inte det finaste som jag har sett, toaletten var från 80/90-talet MEN allt det andra väger över så jag kommer återvända.

Tack EvaA1401

Hej! Tack så mycket för din feedback! Vad roligt att ni hade en härlig vandringshelg. Vi är glada att du uppskattade den informativa servicen från vår portier och njöt av god mat i restaurangen. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen. Med vänlig hälsning, Vanessa

Omdömet skrevs 24 maj 2023

Vi valde Stadshotellet som plats för RIIIB:s 60-årsjubileum av studentexamen i Lidköping. Där hade vi vår studentbal 1963, och då blev det naturligt att återvända dit. Vi möttes av stor välvilja och service från hotellet på alla plan och återvände hem glada, mätta och nöjda.
Personligen krävde mitt besök också en övernattning, som jag är helt nöjd med. Som organisatör av sammankomsten kan jag konstatera att kontakterna från allra första början varit mycket positiva, och att genomförandet gick helt enligt planerna. All inblandad personal förtjänar beröm.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Bengt L
vanessa brown, Marknadsföring på Stadshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2023

Tack för att ni valde Stadshotellet för RIIIB:s 60-årsjubileum. Vi är glada över att ni återvände till platsen där ni höll er studentbal 1963. Det är fantastiskt att höra att ni möttes av stor välvilja och service från vårt hotell, och att ni lämnade oss glada, mätta och nöjda. Vi kommer se till att framföra ditt beröm till vår personal. Tack igen för att ni valde oss och varmt välkomna tillbaka!