“God och vällagad mat.”

Santorini Sofra´s meze kolgrill
Rankad som nr 21 av 71 Restauranger i Lidköping

Som det nästan alltid l är på grekiska restauranger så får man mycket mat och det var god mat. Saftiga lammracks och goda röror.
Trevlig service. Det är gott och vällagat. Du lär inte bli besviken

Datum för besöket: april 2021
Tack Bengtpricken

Omdömet skrevs 19 november 2020

Personalen är fruktansvärt otrevlig.
Har du valt en plats säger de åt dig att flytta dig beroende på deras preferenser.
Jag valde en annan restaurang direkt. Besök inte ens skylten.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Barguiden
Omdömet skrevs 21 oktober 2020 från mobil enhet

Lunchen är mycket bra å rejäla portioner men a la carten är sjukt bra!! Bäst köttbitar i stan å vilken size på dom!!!

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack MSfinal
Omdömet skrevs 5 oktober 2020

Jättegod klassisk grekisk mat. Mycket mat. Toppen service och trevlig personal. Lite kyligt i restaurangen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Hanna K
Omdömet skrevs 19 september 2020

Trevlig grekisk restaurang med god och prisvärd mat. Vegetariska mezetallriken var en hit även om jag hade önskat några fler veganska alternativ samt möjlighet att få grekiskt kaffe.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ViatoremX

Resenärer som tittade på Santorini Sofra´s meze kolgrill tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Santorini Sofra´s meze kolgrill? Berätta vad du tyckte!