“Gott och trevligt”

Santorini Sofra´s meze kolgrill
Rankad som nr 18 av 72 Restauranger i Lidköping
Omdömet skrevs 19 september 2020

Trevlig grekisk restaurang med god och prisvärd mat. Vegetariska mezetallriken var en hit även om jag hade önskat några fler veganska alternativ samt möjlighet att få grekiskt kaffe.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack ViatoremX

Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Missa inte detta ställe. Vi var här med familj med barn, stilen är avskalat men mysig precis som i Grekland. Känns äkta. Och otroligt gott, bästa grekiska vi ätit utanför Grekland

Tack helenakyle
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Detta ställe får ni bara inte missa. Vi åt sovlaki och detta var bland det bästa kolgrillat vi ätit. Fråga efter efterrätten yoghurt med körsbär citron och pistagenötter. Lätt fräscht och fantastiskt god.

Tack 894annelia
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Vi gick till restaurangen och fick ett bord och menyer.
Ingen fråga om dricka vid placering.
Efter vi bestämt oss och väntat och väntat gick vi och frågade om vi kunde få beställa. Snart var svaret. Efter ytterligare 5 min gick vi. Att sitta i över 20 min utan att ens fått beställa dricka gjorde att vi valde att gå vidare. Vi som älskar grekisk mat och dryck. Menyn såg supergod ut dock så det var synd!

Tack SolistenM
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Gick dit på lunch och blev glatt överraskade. 4-5 olika alternativ, allt från kolgrillen och jag kan lova, det smakade verkligen kolgrill!! Goda smaker. Hyfsat pris. Stora portioner. Trevlig personal. Återbesök om tillfälle ges.

Tack FredrikSpringer

Resenärer som tittade på Santorini Sofra´s meze kolgrill tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Santorini Sofra´s meze kolgrill? Berätta vad du tyckte!