Spara
Höjdpunkter från omdömen
Härlig bana

En mycket trevlig bana, bra layout. Banan generellt i bra skick, dock lite sur, pga allt regn på ... läs mer

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Omdömet skrevs 17 september 2020
wolfgangm484
från mobil enhet
Läs alla 5 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

En mycket trevlig bana, bra layout.
Banan generellt i bra skick, dock lite sur, pga allt regn på sistone.
Minus att restaurangen inte hade öppet.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack lassek990
Omdömet skrevs 17 september 2020 från mobil enhet

Fantastiska greener och fairways. Bland de bästa vi spelat på. Väldigt snabba och välklippta greener utmanar.

Datum för upplevelsen: september 2020
1  Tack wolfgangm484
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Denna golfklubb ska du inte missa. Vilken välskött golfbana! Fairway var fantastisk! Greenerna supersnabba och tee, såväl gul som röd, var i toppklass. Skyltar vid både gul och röd tee så tydliga att en banguide inte behövs. Trevlig och omväxlande layout på banan.
Omklädningsutrymmena var väldigt enkla och det finns i nuläget ingen restaurang. När vi var där var scorekorten slut och vi fick en svartvit kopia av scorekortet. Märkligt mitt i högsäsongen.
Men som sagt, banan har toppkvalité. Åk hit!

Datum för upplevelsen: juli 2020
Tack Litenfagel
Omdömet skrevs 13 juli 2020

En kanonanläggning med roliga och intressanta golfhål. Bra layout på i stort sett samtliga hål, kombinera det med greener i superskick och en underbar fairway så har du en helhetsupplevelse som sticker ut. Det enda som drar ner är att restaurangen förnärvarande är stängd.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack Christer L