“Fantastiskt lokalproducerat”

Resville Mathantverk
Rankad som nr 24 av 71 Restauranger i Lidköping

Enkla men konkreta smaker, inget konstrat. Egna örter, potatis å lokala råvaror vilket märks. Lokalerna mysiga med en fantastisk vy på baksidans uteservering vid en liten bäck. Trevlig peraonal som passar in i hela konceptet. Superbra jobbat

Datum för besöket: maj 2021
Tack MSfinal

Omdömet skrevs 1 november 2020

Maten var så smakrik och god. Vällagad. servicen var personlig och tillmötesgående.
Att sitta ute och lyssna till fågelsång och forsande vatten

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack AnitaH1682
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket god och vällagad lunch!
Kocken (ägaren?) var dessutom väldigt hjälpsam med vägbeskrivning till bad mm

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack ustein
Omdömet skrevs 5 juli 2020 från mobil enhet

Jättemysigt ställe! Välkomnande och välskött med fint hantverk och livsmedel till salu. Och fantastiskt god mat! Vi åt sil, vildsvinskorv och grillad macka, alla i familjen helnöjda över massor av spännande smaker. Avslutade med glass med brynt smör från Råda Gelato, urgod! Mysig stund på terrassen med utsikt över Flian.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack sofiae47
Omdömet skrevs 20 mars 2020

Vi skulle gå en vandringsled mellan Resville och Kristinedals Fabrik (rekommenderas) men det började regna precis när vi skulle påbörja färden. Vi hastade oss ner mot ett ställe där det visade sig att Resvilles Mathantverk låg - och vilken tur att vi hamnade där!
Jättemysigt ställe omgivet av natur, vatten och inte minst alla fina lokala produkter.
Rekommenderas varmt och är värt en liten omväg.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Emil S

Resenärer som tittade på Resville Mathantverk tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Resville Mathantverk? Berätta vad du tyckte!