“Superhärlig miljö och grymt trevlig personal”

Restaurang Sjökanten
Rankad som nr 31 av 73 Restauranger i Lidköping
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Mysig miljö, stor meny, pizza, sallad, pasta, ala carté. Stor uteservering men utsikt över Vänern. Fullständiga rättigheter.

Jätte trevlig personal

Datum för besöket: juni 2019
Tack pralin2

Omdömet skrevs 8 september 2019 från mobil enhet

Restaurangen på Kronocamping Lidköping
är ett gott val att äta på. Bor man på campingen är det en bonus att ha nära hem. Vi var ett sällskap på 4 och rekommenderades att boka bord i förväg vilket var bra. En fredagkväll i september är det så gott som fullsatt. Personalen är vänlig och trevlig trots underbemanning.
Kollar noga att beställningen stämmer .
Väntan på maten var helt rimlig och maten motsvarade helt våra förväntningar.
Rekommenderar minst ett besök vid vistelse här

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Annika S
Omdömet skrevs 16 augusti 2019

Restaurangen har bra stämning men vissa rätter är dåliga.
Exempel 1) Åt hamburgare med pommes frites och flertalet pommes smakade så dåligt att jag nästan kräktes. Kändes som om att de legat på golvet i köket i frityr olja o sedan plockats upp o lagts på tallriken.
Exempel 2) Beställde dyr nudel sallad. Denna visade sig innehålla i princip bara nudlar, saknade vissa ingredienser som stod på menyn och de andra ingredienserna mkt snålt tilltagna ...4 st jordnötter 10 st majkorn och 5 st frysta små mango bitar. Sämsta nudel sallad jag ätit.
Har båda gångerna påpekat för serveringspersonalen att kökspersonalen inte har koll på de här sakerna och fått till svar "jasså , det var ju tråkigt". De hade ju kunnat rädda situationen genom avdrag på notan eller bjuda på något..

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ola w
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Maten var jättebra! Servicen urusel, vi var två stycken som beställde förrätt och varmrätt samt en flaska vin. Vinet och förrätten kom in o tid. Varmrätten fick vi vänta på och dessutom kom den inte in samtidigt, vi fick in den varma först och när vi sa till om att vi ville även ha räksmörgåsen samtidigt fick vi nåt snorkigt svar om att den stod på tur. Sen var det ingen som brydde sig om oss- ingen fråga om påfyllning - ingen fråga om efterrätt och ingen fråga om vi ville betala.... Bland den sämsta service vi upplevt!!!! Men maten var bra!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Jörgen N
Omdömet skrevs 3 juli 2019

bra mat, hyfsad meny, pizza o annat gott, trevlig personal, ofta underhållning på kvällen,dj eller levande musik

Datum för besöket: juni 2019
Tack Inger L

Resenärer som tittade på Restaurang Sjökanten tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Sjökanten? Berätta vad du tyckte!