“Ok lunch med familjen”

Robot Resataurang
Rankad som nr 21 av 72 Restauranger i Lidköping
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 21 juli 2020

Buffé med lite thai, sushi och annat att välja på. Helt ok mat. Barnen uppskattade mjukglassen som fanns till efterrätt.

2  Tack sljan

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Otrevlig och dryg personal. Var ingredienser som inte stod på menyn i maträtterna vi beställde. Maträtterna smakade direkt illa, istället för det vanliga naanbrödet fick vi pizzabröd. Ingen indisk ost i maten utan fetaost. Serverar ingen alkohol. En utav mina och mitt sällskaps värsta matupplevelser.

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack sauren87
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Lika bra service å mat som de stavat namnet på sin restaurang här i appen.
Gör ständigt fel, hade länge en egen app för utkörning som funkade skit men de envisades med å ha den å man fick ofta aldrig nån mat. De skyllde på foodora va så dyra men nu har dom börjat med det iaf, tog bara några år. Är det bättre nu? Nej lika dålig mat å service även lm du får maten

3  Tack MSfinal
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

Bra buffé där alla i familjen hittade mat de gillar. Sushi och thai
Extra plus för att dessert ingick i buffen

2  Tack 811jennieh
Omdömet skrevs 20 januari 2020

Lunch buffé på Robotrestaurangen , var helt ok
Finns mycket gott att välja på , fanns nu även en husmanskost rätt
Efterrätt fanns också lite nytt där som inte jag ätit där förut , som glass och friterade bananer , flera kakor och frukt plus ett litet glas med banan, kex mm
Var helt nöjd när vi gick därifrån , gäller dock för mej att inte välja det som är för onyttigt

Datum för besöket: januari 2020
Tack Gottisgris

Resenärer som tittade på Robot Resataurang tittade också på

Lidköping, Västra Götalands län

Besökt Robot Resataurang? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.