Priceline
StayForLong
Agoda.com
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Jättefint ställe Härliga rum Jättegod mat och en suverän personal. Välstädat och fint både ute och inne. Trots att jag går på kryckor funkade det jättebra i trapporna i slottet. Ligger mysigt till straxt utanför Knivsta. Lätt att hitta med GPS.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack BOJ1954
Omdömet skrevs 16 juni 2017

Lugnt och välskött ställe. Allt fungerar perfekt, miljön är lugn och väldigt vacker. Mycket bra service och utmärkt mat och fina måltider. Vacker och lugn utomhusmiljö. Alldeles lagom stort. En plats att besöka.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Snufflan2
Omdömet skrevs 21 april 2017

Rummet väldigt bra, sov för länge. Badtunnor med god öl inte att förglömma. En personal som bryr sig om gästen. Maten väldigt bra smakerna utmärkta. Ett ställe som jag gärna återvänder till, senaste besöket var det 4:e. Skall dit om någon dag igen.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Bo W
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Noors slott är ett charmigt hotell i vacker miljö. Bastu och bubbelpool är trevligt och avkopplande. Tyvärr är bemötandet inte det mest trevliga och fikat tar slut även om det som serveras är gott. Har upprepats flera gånger.

Datum för vistelsen: mars 2016
Restyp: Reste i arbetet
7  Tack Hans-Stockholm
Omdömet skrevs 21 december 2016 från mobil enhet

Vi tillbringade en mycket trevlig helg på Noors slott. Helgen inleddes med bad i bubbelpoolen och bastu i relaxavdelning. Julmiddagen var något annorlunda med sina tapas med sill och kallskuret. Hela menyn var väldigt väl sammansatt och maten väldigt god. Rummen jättetrevliga och personalen service minded och gjorde sitt bästa för att vi gäster skulle trivas.

Datum för vistelsen: december 2016
1  Tack Eva B