“Fantastiskt!”
L'azienda si estende su 75 Ha di pascoli, sugherete e rocce granitiche.
Il nostro piccolo ristorante, cucina familiare, tradizionale, gallurese. In questa casa ci sono 5 camere per gli ospiti
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
L'azienda si estende su 75 Ha di pascoli, sugherete e rocce granitiche.
Il nostro piccolo ristorante, cucina familiare, tradizionale, gallurese.
In questa casa ci sono 5 camere per gli ospiti
una camera
una camera
il bestiame allo stato brado
bouldering and climbing alla Cerra
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Fantastiskt!”
Omdömet skrevs 22 juli 2015 för en vistelse i juli 2015

Tack Alberto och all personal samt familj för 10 fantastiska dagar i en underbar miljö. Läget uppe i bergen med utsikt över berg och dalar är helt underbar och ger möjlighetet till såväl rekreation som vandringar på olika leder. Maten som lagades av Iole och som vi serverades är oförglömlig . Helt enkelt suverän traditionell italiensk mat som är vällagad, varierad och utsökt i alla sina delar. Rummen är stora och fina och trots nästan 40 gradig värme svala. Läget nära Tempio är perfekt för utflykter till många fina orter och badstränder i det vackra Gallurien .
VI kommer aldrig att glömma den här semestern tack vare er stora gästfrihet, ert sällskap och inte minst maten. Vi har njutit enormt av vår vistelse på La Cerra och kommer mer än gärna tillbaka. REKOMMENDERAS verkligen! TACK Carina och Jim

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: MATEN, läget, Alberto med övrig personal, hundarna, katten
Gillade minst: Saknade ingenting!
Resegrupp: Med partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Äldre resenärer
Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Sophie M
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 29 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

Svar från företaget
maj 30 2018
Thank you Sophie, this is the reason why I love my job: give great experience. Thank you for enjoying, hope to see you again some day.
alberto
HannesHan ...
Berlin
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
Omdömet skrevs 30 april 2016 för en vistelse i april 2016

Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
maj 1 2016
Thank you Hannes for your kind words very appreciated, they make my job a pleasure! alberto
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera