“Fantastiskt gott och utmärkt service.”
Omdöme om Momenti Liberi

Momenti Liberi
Rankad som nr 1 av 64 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 15 oktober 2023 från mobil enhet

Fantastiskt god mat som var vackert presenterad. Trevlig och kunnig personal.
Vacker miljö och härlig atmosfär.
Kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: oktober 2023
Tack ChristinaE1246

Omdömet skrevs 28 augusti 2023

Gött väder idag så jag satt ute på den fina uteserveringen! Trevligt bemötande och efter en kort stund kom en underbar fisklunch! Vill du ha en trivsam lunch är Momenti Liberi stället i Alingsås som alltid levererar.

Datum för besöket: augusti 2023
    • Atmosfär
Tack 650hansk
Omdömet skrevs 29 juli 2023

Otroligt fin restaurang. Maten var underbart god, personalen uppmärksam och trevlig. Hit kommer vi absolut fler gånger, rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2023
    • Atmosfär
Tack Tina A
Omdömet skrevs 19 juli 2023

En fantastisk smakupplevelse. Bra och snabb service. Trevlig personal. Vi kommer definitivt att återkomma.

Datum för besöket: juli 2023
Tack Mikael B
Omdömet skrevs 3 maj 2023

Maten helt perfekt bra servic och skapliga priser finns inga särskilt att klaga på.
Möjligt vis lite hög volym på en del gäster

Datum för besöket: maj 2023
Tack jacklindahl2016

Resenärer som tittade på Momenti Liberi tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Momenti Liberi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.