“Middag”

mån 18/10
20:00
Rankad som nr 1 av 62 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 20 juli 2021

Jättedålig pasta. Maten var mkt godare förut. Jag var faktiskt inte nöjd med matten men personalen var bra

Datum för besöket: juli 2021
Tack janaA4663AZ

Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Väl värt en omväg!
På charmigt läge med riktigt god italiensk mat och ett fint bemötande ligger denna lilla pärla i Alingsås.
Vi kommer definitivt hit igen!

Tack annapT7915WG
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Beställde take away och fick fel mat 3 gånger. Orkade inte bry mig vid 3e försöket med maten så jag tänkte äta det ändå, men... bet sedan i sten som låg i min mat. Aldrig igen säger jag.

Tack RebekkaMoi
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Jag blev bemött på ett sätt jag aldrig har blivit innan av en tjej vid namn Engla, utmärkt gjort! Jag kommer helt klart käka härifrån igen

Tack Detvillduveta
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Oväntad charm och gott ett stenkast från torget.
Fin miljö vid Lillån med sor uteservering. Omsorgsfullt lagade rätter. Vi åt röding och pasta med tryffel och oxfilé. Båda var utmärkta och man hade definitivt inte snålat med tryffeln

Tack nilss0np

Resenärer som tittade på Momenti Liberi tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Momenti Liberi? Berätta vad du tyckte!