“Värt att ta sig till Alingsås för!”
Omdöme om Momenti Liberi

Momenti Liberi
Boka bord
tis 30/11
20:00
Rankad som nr 1 av 62 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Väl värt en omväg!
På charmigt läge med riktigt god italiensk mat och ett fint bemötande ligger denna lilla pärla i Alingsås.
Vi kommer definitivt hit igen!

Tack annapT7915WG

Omdömet skrevs 30 juni 2021

Beställde take away och fick fel mat 3 gånger. Orkade inte bry mig vid 3e försöket med maten så jag tänkte äta det ändå, men... bet sedan i sten som låg i min mat. Aldrig igen säger jag.

Tack RebekkaMoi
Omdömet skrevs 30 juni 2021

Jag blev bemött på ett sätt jag aldrig har blivit innan av en tjej vid namn Engla, utmärkt gjort! Jag kommer helt klart käka härifrån igen

Tack Detvillduveta
Omdömet skrevs 19 juni 2021 från mobil enhet

Oväntad charm och gott ett stenkast från torget.
Fin miljö vid Lillån med sor uteservering. Omsorgsfullt lagade rätter. Vi åt röding och pasta med tryffel och oxfilé. Båda var utmärkta och man hade definitivt inte snålat med tryffeln

Tack nilss0np
Omdömet skrevs 2 juni 2021

En mycket bra restaurang med god mat och trevlig personal, Vi åt oliver, mozzarella och sedan Oxfilépastan. Orkade inte efterrätt.

Tack couple_123_10

Resenärer som tittade på Momenti Liberi tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Momenti Liberi? Berätta vad du tyckte!