“Rysk roulette”

tis 25/1
20:00
Rankad som nr 1 av 61 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 7 mars 2019 från mobil enhet

Vi har försökt äta mat på momenti flera gånger. Det är omöjligt. Vi vet ju aldrig hur det blir! Det är som rysk roulette. De senaste gångerna fick jag inte ens en återkoppling ang pancettan som var helt ostekt bla. Sjukt dålig servis också, otrevlig och hånfull.

Datum för besöket: mars 2019
7  Tack aifos1986

Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Riktigt god mat kan man njuta av här! Både pasta och annat. Jag åt en fisk som var riktigt njutbar! Pluspoäng för möjlighet att få glutenfri pasta.
Barnen kallar restaurangen för ”bananstället” vilket säkert inte är vad Momenti Liberi vill uppnå med sin logga. Förslag från oss är att jobba om loggan så att den motsvarar kvaliteten på maten, för här äter man gott på riktigt!

Tack Godislotta
Omdömet skrevs 13 februari 2019

Läget ligger nära polisstationen och inte direkt i centrat. Men maten är bra och du får bra service. Boka gärna bord då det stundtals är mycket folk. Ingen överdrivet lång meny på a la carte.

Tack 642peter123
Omdömet skrevs 1 februari 2019 från mobil enhet

Hoppade in på en dagens.
Bra trevlig service.
Miljön helt ok. Kanske lite kalt!
Men maten smakade bra.
Pyttipanna var dagens.
Trevligt bemötande.

Datum för besöket: februari 2019
Tack rogera810
Omdömet skrevs 23 januari 2019

Vi skulle på ett event i Alingsås och åt middag på Momenti innan. Fantastisk mat, mycket tillmötesgående och intresserad personal och mysig miljö!
Rekommenderar verkligen hälleflundracarpaccion! Ät här!

Tack 235oliviaj

Resenärer som tittade på Momenti Liberi tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Momenti Liberi? Berätta vad du tyckte!