“Familjeträff med 3 rätters middagsmeny”
Omdöme om Cyrano Alingsås

Cyrano Alingsås
Rankad som nr 6 av 64 Restauranger i Alingsås
Beskrivning: Cyrano har sina rötter i södra Frankrike. Vi är mest kända för vår provencelska pizzor som vi bakar i vedeldad ugn. Vår pizza är unik. Tunn boten, hemlagad sås och toppings av bästa kvalitet. Tillsammans med pizza kan du hitta medelhavs à la carte tillsammans med ett bred urval av vin, öl, whisky och alkoholfria drycker.
Omdömet skrevs 11 december 2023 från mobil enhet

Söndagsmiddag med 2 vuxna och 2 ungdomar.
Bra, prisvärt och trevligt i fin julstämning & julatmosfär.

Datum för besöket: december 2023
Tack Tour24618931272

Omdömet skrevs 5 november 2023

Usel service och mat. Hur tänker man när man serverar varmrätten mitt under intagande av förrätten. Då maten dessutom var hemsk, oaptitligt upplagd och helt smaklös så är min rekommendation att håll er borta från denna bespisning.

Datum för besöket: november 2023
    • Atmosfär
1  Tack Ante6666
Omdömet skrevs 22 oktober 2023 från mobil enhet

Då jag älskar Cyrano i Borås var Alingsås en besvikelse. Oengagerad personal som verkade glömma av oss. Efter 20 min fick vi gå och be om att få beställa.
Upplyste inte om att det fanns rätter på menyn som var slut. Jag valde Bistroburgare som hade torrt, segt kött och som såg allmänt trist ut. Det lilla extra fanns helt enkelt inte där. Igen - sådan skillnad mot Borås. Och med i princip tom restaurang ska det inte behöva ta 45 min för att få in tre burgare. Kommer inte att välja att gå hit igen. Syn på bra läge och hyfsat mysig lokal.
Dessutom med en nästan tom restaurang

Datum för besöket: oktober 2023
Tack lindaf459
Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Jag testade deras grillspett och creme brulee. God mat och dessert, serviceinriktad personal, men saknade det estetiska för desserten. Grillspettet serverades hängandes i spettet rykande färskt. Deras creme brulee var däremot som vilken restaurangs eller cafes som helst. Ingen garnering, inga bär. Något mer estetiskt i presentationen förväntas från en restaurang som visar upp sig med så här hög standard, personalen kunde inte ta betalt vid bordet, utan gästerna ska gå in till kassa och köa för att betala, vilket är skälet till att det inte blev högsta betyg.

Datum för besöket: juli 2023
    • Atmosfär
Tack Gest2022
Omdömet skrevs 10 juli 2023

Maten var god, jag åt oxfilé. Maken tog schnitzel och den var mindre rolig. Servicen var inget speciellt. Men god mat. Pizzorna såg otroligt goda ut! Ska prova det nästa gång.

Datum för besöket: juni 2023
Tack Alinelarsson83

Resenärer som tittade på Cyrano Alingsås tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Cyrano Alingsås? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.