“God mat och dessert, service varierar”
Omdöme om Cyrano Alingsås

Cyrano Alingsås
Rankad som nr 6 av 64 Restauranger i Alingsås
Beskrivning: Cyrano har sina rötter i södra Frankrike. Vi är mest kända för vår provencelska pizzor som vi bakar i vedeldad ugn. Vår pizza är unik. Tunn boten, hemlagad sås och toppings av bästa kvalitet. Tillsammans med pizza kan du hitta medelhavs à la carte tillsammans med ett bred urval av vin, öl, whisky och alkoholfria drycker.
Omdömet skrevs 2 augusti 2023

Jag testade deras grillspett och creme brulee. God mat och dessert, serviceinriktad personal, men saknade det estetiska för desserten. Grillspettet serverades hängandes i spettet rykande färskt. Deras creme brulee var däremot som vilken restaurangs eller cafes som helst. Ingen garnering, inga bär. Något mer estetiskt i presentationen förväntas från en restaurang som visar upp sig med så här hög standard, personalen kunde inte ta betalt vid bordet, utan gästerna ska gå in till kassa och köa för att betala, vilket är skälet till att det inte blev högsta betyg.

Datum för besöket: juli 2023
    • Atmosfär
Tack Gest2022

Omdömet skrevs 10 juli 2023

Maten var god, jag åt oxfilé. Maken tog schnitzel och den var mindre rolig. Servicen var inget speciellt. Men god mat. Pizzorna såg otroligt goda ut! Ska prova det nästa gång.

Datum för besöket: juni 2023
Tack Alinelarsson83
Omdömet skrevs 3 juli 2023

En jättebra lokal som behöver se över sina nivåskillnader i golven och hjälpa sin personal att ta hand om gäster.
Denna gång föll en gäst på väg från sitt bord och inte en enda av personalen var framme hos henne och kollade hur hon mådde.
En golvmopp och en sopborste med skyffel på två personal städade hjälpligt upp glaskross med mera.
Vi har varit här många gånger, men endast känt oss välkomna en gång.
Här har restaurangen massor att göra!

Datum för besöket: juli 2023
Tack Bosse H
Omdömet skrevs 13 maj 2023

Vi beställde en charktallrik som var fantastiskt bra. Och till varmrätt ugnsstekt lax och en plankstek rare och vad fick vi en medium well done plankstek och en snustorr lax utan någon smak. Vi vi betalade för charktallriken och trodde att vi var överens men blev då återkallad till restaurangen via sms för att betala resterande nota från chefen i en annan stad
Vi återvände och betalade drycken som vi inte druckit upp men ej för maten .
Restaurangen förstörde våran högtidsdag kommer aldrig att gå dit igen .

Datum för besöket: maj 2023
Tack marialC4216ZP
Omdömet skrevs 6 maj 2023 från mobil enhet

Trevlig miljö vid torget i Alingsås. De har kanske den bästa pizzan vi ätit sedan senaste Italienresan! Vi kan bara rekommendera!

Datum för besöket: maj 2023
Tack PerT693

Resenärer som tittade på Cyrano Alingsås tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Cyrano Alingsås? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.