“Semester”
Omdöme om Nygrens Café

Nygrens Café
Rankad som nr 2 av 9 Kaffe och te i Alingsås
Omdömet skrevs 18 juli 2021

Efter 30 min väntande var det vår tur, men så snurrigt och virrigt det var bakom kassadisken . Till slut när vi väl fått det vi beställt så var det jättegott.

Datum för besöket: juli 2021
Tack evals-58

Omdömet skrevs 11 juli 2021

Rubriken säger det mesta. Åk dit! Servicen var absolut god, men inte tiptop som menyn och miljön. Definitivt värd sin White Guide-rekommendation 2019.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Melinda S
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt cafe. Goda kakor. Trevligt personal. Fint läge. Fortjänar definitivt sin plats i White guide.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack L2876GKlindam
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Vi fick ett infall och åkte till Alingsås för fika.

Hamnade då på Nygrens café.
Blev först förskräckta av all kö.
Men det visade sig att dom tänkt till och man fick vänta på utsidan innan man kunde komma in och välja vad man ville ha.
Vi fick en bra fika med en härlig ute miljö.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack peterhH7540ZZ
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Var och besökte cafet idag och blev otroligt besviken. Mitt sällskap beställde en smaklös pasta och två bowls. Bowlsen smakade absolut ingenting och i och med att dem hade slut på soja så hade dem skippat att ha i det med. Jag är verkligen inte kräsen och älskar att testa nya restauranger så åkte hela vägen från Göteborg för att bli besviken. När jag berättade för personalen sa dem att jag kan få salt eller peppar och att dem inte kan göra något annat för att få mer smak. Otroligt oproffsigt! Hur kan inte ett kök erbjuda något annat för att försöka ge kunden en bra upplevelse ändå?

Kommer aldrig mer tillbaka!!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 592sofiak

Resenärer som tittade på Nygrens Café tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Nygrens Café? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.