“Supergod lammgryta”
Omdöme om Sally's Cafe

Sally's Cafe
Rankad som nr 7 av 58 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Det är ett säkert kort att gå till Sallys. Alltid bra mat och två eller tre rätter att välja på. Salladsbuffen är bra med olika blandade grönsaker. Lammgryta var supergod med bra kryddning. Personalen är glad och trevlig.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Ann-Britt S

Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Fantastisk god lunchbuffé innehållande ett par huvudrätter & många olika sallader & grönsaker. Vi kommer gärna hit igen när vi besöker Alingsås.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack 202christels
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Sugen på en lätt och nyttig lunch? Beställ då kycklingsallad med bulgur och/eller pasta på Sallys. Det finns gott om platser både ute och inne. Personalen är de trevligaste som finns.

Datum för besöket: juli 2019
5  Tack anngN544CT
Omdömet skrevs 6 maj 2019

Mycket god o fräsch lunch . Buffe med goda grönsaker och sallader, kyckling, köttgryta och ris. Detta ställe är värt att besöka.

Datum för besöket: maj 2019
4  Tack fnol
Omdömet skrevs 3 april 2019

Ett mycket bra ställe att äta lunch på. Fläskkarrén smälte i munnen - så bra tillagad. Bra grönsaksbuffé. Mycket folk mellan 12 -13, om möjligt ät efter klockan 13 för en lugnare och bekvämare lunch.

Datum för besöket: april 2019
6  Tack Ann-Britt S

Resenärer som tittade på Sally's Cafe tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Sally's Cafe? Berätta vad du tyckte!