“Genuint”

Café Viola
Rankad som nr 5 av 9 Kaffe och te i Alingsås
Prisklass: 218 kr - 1 633 kr
Omdömet skrevs 14 april 2019 från mobil enhet

Äldsta kaféet med genuin miljö. Trångt i lokalen med bord som står tätt. Åt vegetarisk macka som var så där. Skulle valt av fikautbudet istället. Väljer det nästa gång för det blir absolut flera besök

Datum för besöket: april 2019
Tack Annika S

Omdömet skrevs 13 mars 2019 från mobil enhet

Ett genuint gammalt cafe med allt som man kan önska. Av alla di sorters kakor och bakverk. Själv tog jag en leverpastej smörgås och kaffe. Med detta ingår 1 glas juice och påtår till en billig peng.

Datum för besöket: mars 2019
Tack 723jannew
Omdömet skrevs 20 september 2018

Ett café med genuin gammal stil på soffor och stolar. Det gör caféet charmigt. Alltid gott kaffebröd och kaffet är mycket gott. Att det ligger i centrum gör det extra lätt att slinka in när man är ute på shoppingrunda.

Datum för besöket: september 2018
Tack Ann-Britt S
Omdömet skrevs 19 augusti 2018 från mobil enhet

Mysigt och genuint café i mysiga Alingsås! Här finns massor med goda bakverk och även matigare alternativ. Räksmörgås är en klassiker. Ett fåtal sittplatser på trottoaren utanför och det finns en liten innergård på baksidan om vädret bjuder in. Annars finns det många sittplatser inomhus.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Godislotta
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Stannade för en macka på vägen till Göteborg. Tripadvisade fram café Viola. Håller med om den hemtrevliga beskrivningen, om man med det menar ganska slitet och något ostädat. Trots detta så var personalen mycket trevlig och mackorna jättegoda! Jag kommer kanske inte åka dit nästa gång men är absolut inte avskräckt för alltid.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Majmag

Resenärer som tittade på Café Viola tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Café Viola? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.