Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Christina E
Uddevalla, Sverige

Centralt hotell med trevlig personal

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 okt. 2023från mobil enhet
Centralt beläget och med mycket trevlig och hjälpsam personal. Vi bodde på bottenplan men var inte störda av någon trafik eller annat ljud. Rummet hade några år på nacken men rent och rymligt.
Det var en god och välfylld frukostbuffé och det var gott om plats att sitta och äta i lugn och ro
Datum för vistelsen: oktober 2023
Tips för att välja rum: Bra parkering till en låg kostnad. Kunde stå kvar ett par timmar trots att vi checkat ut.
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Solen på väg upp över taknocken en morgon i maj
Bli belönad med One Key
      • Vio.com
      25.5 km från Grand Hotel Alingsås
      Visa fler hotell i Alingsås
      Omdömet skrevs 16 september 2023

Fantastiskt! Fint gammalt hotell med själ. Mkt god mat i restaurangen och mycket trevlig restaurangpersonal. Mkt god frukost (hög kvalitet, stort urval, både varm och kall mat, gott kaffe!). Mkt trevlig personal i receptionen. Mkt rent! Sköna sängar. Känns inte som att de snålar! Enda minuset: mkt billjud på natten (så vi sov dåligt). Hade det varit tystare på natten hade jag satt betyg 5.

Datum för vistelsen: september 2023
      Tack Alexandra S
      Omdömet skrevs 8 februari 2023

Trevlig upplevelse med Julbord och en bra julshow i musikens tecken. Rummen hade bekväma sängar och personalen var serviceminded. Kvällens julbord var bra och servicen fick från Sandra var helt otrolig, vi kände oss som VIP-gäster, hon tog hand om oss på ett fantastiskt sätt hon ordnade allt till vår fulla belåtenhet. Frukosten var också mycket bra. Vi bodde två nätter och vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: december 2022
      Tack Lennart2012
      Omdömet skrevs 2 december 2022 från mobil enhet

Mycket centralt hotell. Vi kom hit pga. att lastbilen gav upp. Vilket bemötande och vänlighet av personalen. Mycket lugnt å stilla, endast ljuv musik på kvällen där middagen serverades. Frukosten var riklig och mycket god, fina rum och mysigt allrum. Återvänder gärna hit om man är i närheten. 👍

Datum för vistelsen: november 2022
      Restyp: Reste i arbetet
      Tack Bettan5858
      Omdömet skrevs 1 november 2021 från mobil enhet

Vi fick ett rent och modernt familjerum där även bäddsoffan var helt okej bekväm. Utsikt över torget, fluffiga kuddar, trevlig personal och bra frukost - kan inte begära mer.

Hotellet ligger centralt och parkering intill hotellet ingick i priset.

Datum för vistelsen: november 2021
      Tack lottij2019
      Omdömet skrevs 17 juli 2021

Efter att inte ha fått bokningsbekräftelse var det otroligt struligt vid incheckningen. De hade inte upplyst vid bokningen att restaurangen var stängd, att vi skulle äta på en restaurang utanför hotellet.

Rummet var helt oventilerat, vi hade omkring 30 grader i rummet hela tiden och det gick inte att reglera. Omöjligt att sova i. Dessutom väldigt mjuk säng. Kylskåpet i rummet höll inte kylan så alla drycker var konstant varma.
      Rummet var placerat mot en stökig gata så att sova med öppet fönster var omöjligt, på grund av trafik och fiskmåsar.

Viljan hos personalen var bra men kunskapen och förmågan obefintlig.

Rumstips: Välj ett annat hotell under sommarsemester, om man vill sova gott på natten.
      Datum för vistelsen: juli 2021
      Tack pehterh2021