Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor177 US$
Travelocity
Booking.com178 US$
Priceline178 US$
Official Hotel177 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Vi bodde två nätter på hotellet, två frukostar och två trerättersmiddagar ingick i paketet. Det började med att vi blev vänligt mottagna av Lena, tror jag hon hette, i receptionen. Efter en snabb incheckning gick vi tillvårt rum på fjärde våningen. Ett trevligt ombonat rum. Fina sängar och fräscht badrum som tyvärr saknade handdukstork. Vattenkokare mm på rummet. På kvällarna serverades vi välkomponerade och välsmakande trerättersmiddagar allt serverat av trevlig personal. Frukosten innehöll allt man kan önska sig. Bilen parkerade vi runt hörnet för 60 kr per dygn. Hotellet ligger centralt i Alingsås, strax utanför entrén står damen med handväskan. Ca en km från hotellet ligger ett utmärkt Spa. I vårt paket ingick inträde dit.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Semester
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Fina rum i bra storlek. Bekväma sängar och bra extra sängar till barnen. Frukosten var under hela vår vistelse helt värdelös. Det var nästan alltid slut på mat och dryck och knappt någon personal att be om hjälp på plats. Saker som fil, mjölk och smör var slut flera gånger varje morgon och de verkade inte ha någon rutin för hur man arbetat vid en frukostbuffé. Dessutom var maten inte särskilt god. Brödet var torrt och det var en av de spara bufféer jag varit på vad gäller utbud.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack karolink893
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

Verkligen ett fint hotell med lyxig känsla redan i entrén. Möts av mycket trevlig personal i receptionen. Rummet stort och fint inrett, sköna sängar och kuddar. Även sköna fåtöljer. Otrolig frukost med mycket hemgjord mat, våfflor som man får steka på själv, såå gott! Även gott kaffe. Fin bastu och ett litet gym på undervåningen, mest fria vikter och skivstänger, så det nödvändiga. Tillgång till större gym men en bit bort, provade aldrig det. Hotellets läge är perfekt, precis bredvid tågstationen och centrum. Är nöjd med allt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 35emeliea
Omdömet skrevs 29 juni 2020 från mobil enhet

Ett fint och anrikt hotell med bra läge. Serviceinriktad och mycket trevlig personal i receptionen.
Kändes bra redan från första kontakten på telefon några veckor innan.
Frun fyllde år under denna vistelse.
Ej något jämnt. Men detta hade uppmärksammats med vin, choklad och ett grattiskort på rummet.
Välstädat och trevligt rum.
Frukostbuffén dagen efter höll måttet utan att glänsa.
Enda plumpen i protokollet var att det i bekräftelsemailet stod att vårat superiorrum skulle vara ”air conditioned”. Inget sådant. Bordsfläkt på skrivbordet var det som gällde. Det gjorde att tågtrafiken som drog igång från den närliggande stationen tidigt i ottan störde ganska rejält när vi var tvungna att ha fönstren öppna denna varma sommarnatt.
Men på det stora hela är vi nöjda!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack tomask408
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Trivsamt hotel med god service och trevlig personal. God standard på rum och mat!
Läget är dessutom utmärkt, nära till järnvägsstation och goda parkeringsmöjligheter om man kommer med bil. Anrikt hotel!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 372christero