Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com162 US$
Official Hotel162 US$
Priceline161 US$
eDreams161 US$
Trip.com179 US$
Omdömet skrevs 29 juni 2020 från mobil enhet

Ett fint och anrikt hotell med bra läge. Serviceinriktad och mycket trevlig personal i receptionen.
Kändes bra redan från första kontakten på telefon några veckor innan.
Frun fyllde år under denna vistelse.
Ej något jämnt. Men detta hade uppmärksammats med vin, choklad och ett grattiskort på rummet.
Välstädat och trevligt rum.
Frukostbuffén dagen efter höll måttet utan att glänsa.
Enda plumpen i protokollet var att det i bekräftelsemailet stod att vårat superiorrum skulle vara ”air conditioned”. Inget sådant. Bordsfläkt på skrivbordet var det som gällde. Det gjorde att tågtrafiken som drog igång från den närliggande stationen tidigt i ottan störde ganska rejält när vi var tvungna att ha fönstren öppna denna varma sommarnatt.
Men på det stora hela är vi nöjda!

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack tomask408
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Trivsamt hotel med god service och trevlig personal. God standard på rum och mat!
Läget är dessutom utmärkt, nära till järnvägsstation och goda parkeringsmöjligheter om man kommer med bil. Anrikt hotel!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 372christero
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Vi har bott där många gånger och denna gång var vi mycket nöjda. Vi möttes av doften av äppelkaka med vaniljsås som stod framdukat. Det smakade väldigt gott med en kopp kaffe till efter resan. Middag på kvällen; oxfilé med tillbehör, mycket gott. Frukosten är i toppklass. Personalen mycket trevlig och serviceinriktad.

Rumstips: Om man får ett rum högre upp kan man ha fönstret öppet.
Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Polskedansare
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt fint,mysigt,genuint hotell! Perfekt rum och verkligen lugnt hotell med proffsig personal.
Rent och fint och mysfaktorn är hög! Tv,badkar, bra val på middagsmeny, snabb roomservice , väldigt bra läge. Det finns relax, bastu mm. Toppen nöjd!!!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack V1116QVchristinew
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Anrikt trevligt hotell som vi fann av en slump. Var 5 par som firade in det nya året här. Allt till belåtenhet från god ostbricka, bubbel och mingel, 3-rätters middag och lägg där till ett showgäng som underhöll hela kvällen. Mycket serviceminded personal!
Rummen helt ok... som man kan förvänta sig av ett stadshotell.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Jannemon