Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
View deal
Booking.com162 US$
Expedia.com162 US$
Official Hotel161 US$
eDreams162 US$
Priceline162 US$
Travelocity162 US$
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Vi har bott där många gånger och denna gång var vi mycket nöjda. Vi möttes av doften av äppelkaka med vaniljsås som stod framdukat. Det smakade väldigt gott med en kopp kaffe till efter resan. Middag på kvällen; oxfilé med tillbehör, mycket gott. Frukosten är i toppklass. Personalen mycket trevlig och serviceinriktad.

Rumstips: Om man får ett rum högre upp kan man ha fönstret öppet.
Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Polskedansare
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt fint,mysigt,genuint hotell! Perfekt rum och verkligen lugnt hotell med proffsig personal.
Rent och fint och mysfaktorn är hög! Tv,badkar, bra val på middagsmeny, snabb roomservice , väldigt bra läge. Det finns relax, bastu mm. Toppen nöjd!!!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack V1116QVchristinew
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Anrikt trevligt hotell som vi fann av en slump. Var 5 par som firade in det nya året här. Allt till belåtenhet från god ostbricka, bubbel och mingel, 3-rätters middag och lägg där till ett showgäng som underhöll hela kvällen. Mycket serviceminded personal!
Rummen helt ok... som man kan förvänta sig av ett stadshotell.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Jannemon
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Mycket trevligt hotell i centrala Alingsås. Bra rum och tyst miljö gav god sömn efter firandet.
Utmärkt mat och fantastisk show inför nyåret. Underhållning även före showen och dansmusik efter 12-slaget.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack GunnoA
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Fint hotell med närheten till centrum,bra parkering till rimligt pris.Lugnt och tyst på hotellet.Rummet var fint och vi var nöjda med det mesta.Frukosten innehöll det mesta och smakade jättebra.Trevlig och glad personal.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Solveig S