SPARA 17 US$
Travelocity
Orbitz.com
Trip.com179 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt fint,mysigt,genuint hotell! Perfekt rum och verkligen lugnt hotell med proffsig personal.
Rent och fint och mysfaktorn är hög! Tv,badkar, bra val på middagsmeny, snabb roomservice , väldigt bra läge. Det finns relax, bastu mm. Toppen nöjd!!!

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack V1116QVchristinew
Omdömet skrevs 25 januari 2020

Anrikt trevligt hotell som vi fann av en slump. Var 5 par som firade in det nya året här. Allt till belåtenhet från god ostbricka, bubbel och mingel, 3-rätters middag och lägg där till ett showgäng som underhöll hela kvällen. Mycket serviceminded personal!
Rummen helt ok... som man kan förvänta sig av ett stadshotell.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Jannemon
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Mycket trevligt hotell i centrala Alingsås. Bra rum och tyst miljö gav god sömn efter firandet.
Utmärkt mat och fantastisk show inför nyåret. Underhållning även före showen och dansmusik efter 12-slaget.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack GunnoA
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Fint hotell med närheten till centrum,bra parkering till rimligt pris.Lugnt och tyst på hotellet.Rummet var fint och vi var nöjda med det mesta.Frukosten innehöll det mesta och smakade jättebra.Trevlig och glad personal.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Solveig S
Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Jag med sällskap hade en mycket trevlig afton på Grand Hotels restaurang.
En stor eloge till vår mycket trevliga dalmas till servitör som hela kvällen passade upp med ett mycket trevlig bemötande.
Maten var i stort närodlad och mycket god rakt igenom, kvalité!

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 268linuse
111AnnaH, Ägare på Grand Hotel Alingsås, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2019

Hej,
tack för ditt besök och den fina recensionen!
Kul att du nämner vår personal - det är sådant som värmer lite extra.

Välkomna tillbaka,
Anna