“Dagens lunch”
Omdöme om Sjöö

Sjöö
Rankad som nr 49 av 58 Restauranger i Alingsås

Vi var fyra arbetskamrater som kom 13.30 och önskade "dagens lunch" för 129 kr.
Den var tyvärr redan slut så då var vi tvungna att beställa av ordinarie meny för 197 kr.
"Dagens" ska finnas för det priset fram till klockan 15.
Vi blev väldigt besvikna, kände oss lurade!!

Datum för besöket: september 2020
Tack Pelle2003

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Extremt usel service, mat som är ljummen, smaklöst, personal som är helt oförstående vad ordet service innebär, Nej tack detta var ett besök för mycket
Om du vill vänta länge, betala dyrt så det perfekta stället

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack jensols1994
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Kall mat som nog stått i vänteläge och glömts bort. Kom efter en halv timma. Beställde medium fick dött! Frugan beställde well done, fick bränt, allt kallt. Vi var så förbannade. Aldrig mer!

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack peterhK856LW
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Det är andra gången jag var på denna restaurang. Första var på lunchen och det gick ganska bra. På middagen beställde jag en av de dyraste som finns på deras meny torskryg med potatis och räkor. (Tre små delade potatisar med räkor och och fisken).. 349 kr. Det var inget å göra med priset men menyn saknades tillbehör runt tallriken. (It was very poor). Vi frågade om de hade bröd och de svarade att de har bara knäckebröd att bröd är slut . I allafall restaurang jag har varit på i hela världen så kommer man med en liten entré (antipasti kallar vi det i Italien) ..Vi fick inget på Sjöö restaurang. Om maten var god? Jag kan laga bättre hemma eller de andra restaurang kan fuxa bättre och på hyfsat bra pris . I allafall det är inte värt om priset denna rätten. Service var ok men de två andra favoriter i alingsås momenti liberi och amvrosia har ingenting att oroa sig för. Både jag och min kompis var tillräckligt ej nöjda. Lite förbättringar behövs i denna restaurang..

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 123qwe1971
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bra och trevligt bemötande av personal som gjorde, trots personalbrist, sitt bästa för att hjälpa oss. Fantastiskt läge för restaurangen. Synd att maten inte är bättre. Det är inte dyrt men för priset på maten borde man kunna laga bättre mat. Charkbrickan under all kritik. Vakuumförpackad från maxi??

Datum för besöket: juli 2020
Tack V7345ZAellenc

Resenärer som tittade på Sjöö tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Sjöö? Berätta vad du tyckte!