“Synd på så bra läge!”
Omdöme om Sjöö

Sjöö
Rankad som nr 49 av 58 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Bra och trevligt bemötande av personal som gjorde, trots personalbrist, sitt bästa för att hjälpa oss. Fantastiskt läge för restaurangen. Synd att maten inte är bättre. Det är inte dyrt men för priset på maten borde man kunna laga bättre mat. Charkbrickan under all kritik. Vakuumförpackad från maxi??

Datum för besöket: juli 2020
Tack V7345ZAellenc

Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Helt hyfsat, ok service ok kött goda pommes. Fick köttet rare istället för medium-rare som jag hade beställt.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 639gustafg
Omdömet skrevs 7 juni 2020

Åt lunch. Den godaste ryggbiffen någonsin. Sååå möör att man knappt behövde använda kniven. Ett riktigt lyckokast. Men som vanligt får man leta efter personalen. Lite mer koll på gästerna önskas.

Datum för besöket: juni 2020
Tack 772ullab
Omdömet skrevs 21 maj 2020 från mobil enhet

Trevligt läge vid sjön men interiören lite av hastverk. Drinkarna och maten av ojämn kvalitet.
Det saknades barnmeny men det gick att få en halv vuxenportion, det barnen fick en friterad, torr schnitzel som var oätlig.
Oxfilén var dränkt i sås.

Datum för besöket: maj 2020
Tack malgorzatak651
Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Trevlig lokal, trevlig serveringspersonal. Men maten och menyn var inte bra. Fyra oxfilé medium rare, får en well done, två medium och en medium rare. Köttet saknar riktig stekyta och får inte gå i ugnen och vila efter. Grådaskigt med grillränder. Bearnaisesås med för mycket vinäger. Hallonpannacotta var en vaniljpanacotta.....ny köksmästare med lite kvalitet, så kan det funka.

Datum för besöket: mars 2020
Tack mikethenurse

Resenärer som tittade på Sjöö tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Sjöö? Berätta vad du tyckte!