“Vad har hänt här?”

Lägg till den.
Sibylla
Rankad som nr 48 av 65 Restauranger i Alingsås
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi fick tre dåliga Fransk hotdogs med ofrasiga bröd och en kokt med mos där moset hade kryddats med något obestämbart! Skärpning Sibylla! Gav dålig smak i munnen länge efter!

Tack 650hansk

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Åt kycklingburgare med bröd och potatis mos. Burgaren smakade okej. Moset var inte gott, tråkigt pulvermos.

Tack Mikael F
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Lingonsylt på golvet och utspillt kaffe på fönsterbrädet, som inte var färskt drar ner. Bra personal, tog ett tag att få mat. Inga problem att "mixtra" med menyerna till barnen.

Tack LindaVarg
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Här får du vanlig korvkioskmat.
Den är dock alltid tillagad vid beställning och bra råvaror.
Så vill du ha en vanlig enkel hamburgare så är den bästa i stan här.

Han är alltid lika trevlig i kassan också

Tack TommyBoy1979
Omdömet skrevs 28 december 2016

Gott mos, god korv och alltid trevligt bemötande. Det ligger i anslutning till E20 vid södra utfarten mot Göteborg. Lätt att parkera utanför och egen toalett att låna.

Tack anngN544CT

Resenärer som tittade på Sibylla tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Sibylla? Berätta vad du tyckte!