“Aldrig mer...”
Omdöme om Alingsas Wok

Alingsas Wok
Rankad som nr 24 av 58 Restauranger i Alingsås

Ytterst medelmåttig mat och anskrämligt sur och trôkig personal. Inte ens i närheten av att vara prisvärt...

Datum för besöket: september 2020
Tack fredrikg721

Omdömet skrevs 7 juni 2020

Bäst i VästraGötaland. Fräch buffe och trevlig personal.
Bra priser och bra öppettider, ölrättigheter
Nära till all shopping på Kungsgatan

Datum för besöket: maj 2020
Tack Annica A
Omdömet skrevs 27 maj 2020

Maten helt ok men då personalen upprepade gånger varit riktigt otrevliga sänks mintt betyg enormt. Vi tänkte första gången vi blev bemötta dåligt att de kanske bara hade en dålig dag, nejnej, samma bemötande alla gånger vi varit där. Tråkigt.

Personalen har dessutom ögonen på dig HELA tiden. Visst, trevligt att få ögonkontakt osv men det finns en gräns. Att sedan på ett otrevligt sätt bli tillsagd att bara ta den maten man tänkt äta upp när man lämnat TVÅ kycklingbitar som dessutom såg ofräsha ut, det är bedrövligt.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Idaminida1
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Bra mat, rejäl portion. Trevlig personal. Det fanns även buffé som såg väldigt tilltalande ut. Priset var mycket rimligt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 850larsk
Omdömet skrevs 1 september 2019 från mobil enhet

Var mycket att välja på. Kunde själv välja vad vi ville woka så inom rimlig tid då wokade de det flera såser att välja. Glass till avslut.

Datum för besöket: juli 2019
Tack lenhan

Resenärer som tittade på Alingsas Wok tittade också på

Alingsås, Västra Götalands län

Besökt Alingsas Wok? Berätta vad du tyckte!