Kalidon Beach Hotel
Arion Hotel(Kokkari)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 263 US$/natt.

Blue Sea(Kokkari)
Athena Hotel(Kokkari)
  • Pool
  • Precis vid stranden
Pension Giannis Perris(Kokkari)(Mycket prisvärt!)
Armonia Bay Hotel(Kokkari)
Hotel Venus(Kokkari)
  • Pool
Lemos(Kokkari)
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Vi är mycket nöjda med boendet(15 dagar) på Kalidon Beach Hotel. Mycket trevlig, proffesionell och serviceinriktad personal, vi blev alltid vänligt bemötta. Rummet städades/byte av handdukar varje dag. Frukostbuffén var enastående, allt var mycket gott och fräscht. Safetybox och AC var inkluderat i hotellkostnaden. Kan verkligen rekommendera detta boende.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Irene S
Omdömet skrevs 17 juli 2016

Vi hade två underbart trevliga veckor på det här hotellet i Kokkari. Mycket trevlig och hjälpsam personal som alltid ställde upp med ett leende. Städning varje dag och byte av handdukar så rummet var alltid rent och fräscht. Bra läge nära stranden och centrum av byn med stort utbud av restauranger och tavernor.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Sven O
Omdömet skrevs 20 oktober 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell i mysiga Kokkari. Små men fräscha rum, schysst frukost och ett bra läge nära strand, restauranger och barer. Väldigt gullig och hjälpsam personal som gärna tipsade om utflykter och hjälpte oss att boka hyrbil. Varje morgon/förmiddag går det gratis minibussturer till närliggande stränder från hotellet, och tillbaka igen på eftermiddagen - supersmidigt!

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Malin W
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Underbar personal med ett familjärt bemötande. Alltid ett leende på läpparna. God frukost, rent och ny renoverat. Kanske lite små rum men ändå mysigt.
Ger superbra service ifall att man vill äta frukost tidigare.

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 18 augusti 2014 från mobil enhet

Trevlig personal, bra städning, bra frukost.
Rummet, det minsta hittills i Grekland för oss, men fräscht.
Gedigen frukost med varmt och kallt.
Bra läge på hotellet med ett härligt lugn.
Många restauranger väldigt nära.
Bra strand över vägen.

Kokkari är lugnt och det är sköna omgivningar.

Har varit på samos 3 ggr och kan tänka oss att åka hit igen.

• Bodde här: maj 2014
Tack Magnus6801