Omdömet skrevs 17 juli 2016

Vi hade två underbart trevliga veckor på det här hotellet i Kokkari. Mycket trevlig och hjälpsam personal som alltid ställde upp med ett leende. Städning varje dag och byte av handdukar så rummet var alltid rent och fräscht. Bra läge nära stranden och centrum av byn med stort utbud av restauranger och tavernor.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack sveno821
Omdömet skrevs 20 oktober 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell i mysiga Kokkari. Små men fräscha rum, schysst frukost och ett bra läge nära strand, restauranger och barer. Väldigt gullig och hjälpsam personal som gärna tipsade om utflykter och hjälpte oss att boka hyrbil. Varje morgon/förmiddag går det gratis minibussturer till närliggande stränder från hotellet, och tillbaka igen på eftermiddagen - supersmidigt!

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Malin W
Omdömet skrevs 1 juni 2015

Underbar personal med ett familjärt bemötande. Alltid ett leende på läpparna. God frukost, rent och ny renoverat. Kanske lite små rum men ändå mysigt.
Ger superbra service ifall att man vill äta frukost tidigare.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack fredrikl115
Omdömet skrevs 18 augusti 2014 från mobil enhet

Trevlig personal, bra städning, bra frukost.
Rummet, det minsta hittills i Grekland för oss, men fräscht.
Gedigen frukost med varmt och kallt.
Bra läge på hotellet med ett härligt lugn.
Många restauranger väldigt nära.
Bra strand över vägen.

Kokkari är lugnt och det är sköna omgivningar.

Har varit på samos 3 ggr och kan tänka oss att åka hit igen.

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack Magnus6801
Omdömet skrevs 10 oktober 2011

Lugnt hotell ca 20 m. från stranden (minimal havsutsikt). Fantastisk trevlig och hjälpsam personal. Vissa rum liksom vissa balkonger är ganska små men gör inte så mycket eftersom helhetsintrycket är så mysigt. Rejäl frukost serveras. Hygienen är 100%, byte av lakan och handdukar i princip varje dag. Övrig service den bästa som kan fås - dygnet runt. Att rummet, badrummet var små och balkongen i just vårt rum var så liten att 2 pers. knappt fick plats att sitta drar ned betyget något. Vi bodde i hörnrummet på 3:e våning (nr 24) och den balkongen var nog minst på hela hotellet.
Personalen på detta hotell är bäst, helt outstanding, fixar allt och lite till med ett leende!

Datum för vistelsen: september 2011
Tack Heliuss