“Bästa gyrospizzan jag ätit någonsin!”
Omdöme om La Casa

La Casa
Rankad som nr 11 av 56 Restauranger i Kokkari
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Mycket trevligt och tillmötesgående personal.
Mycket god mat, vill starkt rekommendera gyrospizza med tzatziki.. den är wow!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack RichSwe

Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig personal och fin utsikt. Vi åt Gyros och lamm stifado mycket gott. Inga överpriser fast det låg vid kajkanten.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 449anetten
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Jättegott åt tzatziki till förrätt delat på två sedan lamm kleftiko och griskottlett m senapssås jättegott pt samma här för 2 år sedan samma goda smak nu väl värt ett besök när man är i kokkari

Datum för besöket: september 2019
1  Tack Lennart H
Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Gick hit efter Trip Advisor betyg.
Vid första anblick såg det inte jätteroligt ut med som alltid så är bord för 4 och inte 6 som vår familj men personalen börja genast bära bord och fixa så vi skulle få en mysig plats.
Maten var god och vällagad i generösa personer, endast 1 av 4 hungriga barn åt ut, vilket händer väldigt sällan :-)
Vid betalning kom de ut med efterrätt som var ”huset bjuder” och var som glass med en variant av cheesecake som var mycket god.
Kan rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Richard_A_Swede
Omdömet skrevs 14 oktober 2018 från mobil enhet

Vår sista kväll på semester tillbringades i den vackra byn Kokkari. Vi valde denna resturang för att mer eller mindre kunna sitta precis vid vattnet och se ut över skymningen. Maten var riktigt bra (efter en vecka av all inklusive) och jag åt en pasta rätt medan resten av familjen åtnjöt maträtter som bestod fisk och räkor. Vi fick också en dessert utan någon extra avgift. Vi alla i familjen tyckte att detta var ett riktigt lyckat resturangbesök

Datum för besöket: september 2018
1  Tack Fearless760595

Resenärer som tittade på La Casa tittade också på

Kokkari, Samos stad
Kokkari, Samos stad

Besökt La Casa? Berätta vad du tyckte!