““Fantastiska Vicky! Fantastiska Villa Emerald och ...”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
““Fantastiska Vicky! Fantastiska Villa Emerald och Villa Sapphire! Fantastisk Sea View!””
Omdömet skrevs 28 juni 2017 för en vistelse i juni 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Ägarinnan Vicky säljer lyx och levererar lyx! Hon gör allt för att göra kunderna nöjda. Ex: Vi, tre familjer (11 personer) bad om 3 taxibilar till restaurang. Vicky sade "jag skjutsar er hellre i min privata bil". Enklare. Snabbare. Flera resor sent på två kvällar. Fixade personlig guide som visade promenadvägen till Gerakas Beach d v s Turtle Beach. Vicky bjöd på flera mycket uppskattade överraskningar på min frus och min högtidsdag 23 juni. Även annat i stort och smått vilket visade att Vicky vill mera än att bara sälja lyxboende. Hon vill leverera exklusivt boende och lyx i stort och smått. Göra kunderna belåtna. Och det blev vi verkligen. Nöjda kunder berättar för andra och nöjda kunder kommer tillbaka. Vi talar redan om det. Vill man göra något utöver det vanliga åk till Sea Gems. Dyrare än hotell. Men jämför inte med hotell. Det är en privat resort. En höjdpunktsupplevelse blir det.
Reklambilder brukar ljuga d v s vara bättre än verkligheten. Här var verkligheten lika bra som bilderna. Exklusivt!
Snyggt! Rent! Fräscht! Stort! Välutrustat! Room service varje dag. Fantastiskt läge! Fantastisk sew view! Privat! Ingen trängsel i poolen med turister. Lättare än väntat ner till havet för snorkling.
Vi var alltså tre familjer som hyrde båda villorna 23-27 juni 2017. De bästa omdömena fick vi av barnen som stortrivdes. Lekte och utvecklades i poolerna. Hade bråttom till poolerna på morgonen. Ville absolut avsluta dagarna med kvällsdopp innan sängdags. Mycket skratt och mycket glädje. Mycket bra familjeliv.
Vi nästa tillfälle att göra något utöver det vanliga åker vi tillbaka till Vicky och till Sea Gems.
Avslutningsvis: Restaurangen Villa Rossa kan rekommenderas. Menyn rätt så liten men rätten Sea Bass var mycket god. Servicen vi fick var super!
Tor & Maud juni 23-27, 2017
Linköping, Sweden
sönerna Mathias och Thomas respektive familjer
Bodde där i Juni 2017

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
afcnyc1
Poggiorsini, Italien
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 29 juni 2017 för en vistelse i juni 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera