“Jättegod mat!”

Prisklass: 233 kr - 349 kr
Kök: Från Medelhavet, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 23 maj 2024 från mobil enhet

Jättetrevlig personal och supergod mat. Jag tog räkor, sparris och tzatziki det var verkligen gott. Glöm inte att boka bord finns bara 10 st.🥰🫒🇬🇷

Datum för besöket: maj 2024
Tack Mars G

Omdömet skrevs 29 november 2023

Fantastiskt utsikt, sååå god mat och bra viner. Därtill trevligt bemötande och humana priser ger 5 i betyg från mig

Datum för besöket: september 2023
    • Atmosfär
Tack GunillaH238
Omdömet skrevs 24 september 2023 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med vacker utsikt. God mat som serveras av trevlig personal. Få platser men de kan så verklig satsa på god mat och trevlig service.

Datum för besöket: september 2023
Tack Extraordinary315532
Omdömet skrevs 12 juli 2023

Galet god mat, underbar atmosfär och trevlig personal. Gillar främst deras tapas. Bästa platserna är ute på terrassen med vacker utsikt

Datum för besöket: juni 2023
Tack Ingrid E
Omdömet skrevs 26 juni 2023 från mobil enhet

Maten och vinet var av riktig hög klass. En relativt liten restaurang med en fantastisk utsikt. Men det som var bäst var den trevliga personalen och servicen.

Datum för besöket: juni 2023
Tack U9064YBjohnl

Resenärer som tittade på Ricchi E Poveri tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Ricchi E Poveri? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.