“Riktigt bra restaurang”

Prisklass: 225 kr - 337 kr
Kök: Från Medelhavet, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Omdömet skrevs 29 november 2023

Fantastiskt utsikt, sååå god mat och bra viner. Därtill trevligt bemötande och humana priser ger 5 i betyg från mig

Datum för besöket: september 2023
    • Atmosfär
Tack GunillaH238

Omdömet skrevs 24 september 2023 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med vacker utsikt. God mat som serveras av trevlig personal. Få platser men de kan så verklig satsa på god mat och trevlig service.

Datum för besöket: september 2023
Tack Extraordinary315532
Omdömet skrevs 12 juli 2023

Galet god mat, underbar atmosfär och trevlig personal. Gillar främst deras tapas. Bästa platserna är ute på terrassen med vacker utsikt

Datum för besöket: juni 2023
Tack Ingrid E
Omdömet skrevs 26 juni 2023 från mobil enhet

Maten och vinet var av riktig hög klass. En relativt liten restaurang med en fantastisk utsikt. Men det som var bäst var den trevliga personalen och servicen.

Datum för besöket: juni 2023
Tack U9064YBjohnl
Omdömet skrevs 25 maj 2023 från mobil enhet

Vi hade en väldigt trevlig middag med kompisar. Av olika omständigheter hade vår bokning ramlat bort men de fixade ändå ett bord för fyra åt oss och vi fick varsin gratis dryck som kompensation.

Vi åt tapas och det var väldigt smakrikt och gott.

Kom ihåg att boka innan då det finns väldigt få bord

Datum för besöket: maj 2023
Tack Michael S

Resenärer som tittade på Ricchi E Poveri tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Ricchi E Poveri? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.