“God mat till rimliga priser”
Omdöme om La Cucina di Maria

La Cucina di Maria
Rankad som nr 40 av 160 Restauranger i Skiathos Town
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Mycket nöjd med måltiden, mat mellan 10 o 20 euro, ätit betydligt med prisvärd mat på Skiathos men ändå nöjd och skulle gärna återvänt.

Tack Eleonora F

Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

Besökte denna resturang med bra förhoppningar, men jag måste säga att det var högst medelmåttigt.
Ingen större finess, skall man betala mellan 11 euro och 20 euro gör pasta så bör det vara av högre klass.
En turist resturang/fälla
Mysigt ställe, ok mat men inte mer.

Tack Fredrik74
Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Om man helt plötsligt känner för en Pizza så är det den här restaurangen du ska gå till.
Mycket gulliga och glada killar som serverar .
Går gärna hit igen.

Tack 349camilla
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Underbar personal o fantastiskt god italiensk mat som serveras i supermysig miljö vi åt där fyra av sju kvällar o vi kommer att återvända nästa år vitlöksbrödet är magiskt

Tack Anneli L
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har varit här flera gånger under våra resor till Skiathos och det är lika fantastiskt varje gång. Stora fräscha och goda sallader, vitlöksbrödet är to die for. Sen kommer pastan, alltså så fenomenal!! Dessutom mysigt läge och trevlig personal. Ett måste om man vill ha något annat än grekisk mat under sin semester. Tänkt på att boka bord innan!

Tack Joner246

Resenärer som tittade på La Cucina di Maria tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt La Cucina di Maria? Berätta vad du tyckte!