“En riktigt Pärla!”

Rankad som nr 5 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 281 kr - 562 kr
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 6 juni 2023 från mobil enhet

Vilken pärla till restaurang!
Ligger mitt i stan med jättefin och mysig innergård. Personalen jätte trevliga o toppen service.
Vi åt den bästa mat vi ätit på mycket länge. Mycket vällagat och hög kvalitet, snygg uppläggning.
Rekommenderar verkligen denna restaurangen och ni får planera in ett besök för här behöver ni boka bord så det är många som hittar hit.

Datum för besöket: juni 2023
1  Tack camillal622

Omdömet skrevs 2 juni 2022 från mobil enhet

Fin restaurang med mysig innergård som snabbt blir fullsatt. Vi bokade bord på nätet dagen innan för att säkra en plats.
Proffsigt bemötande från första stund. Moussakan var en av dem godaste jag ätit.

Datum för besöket: juni 2022
Tack ChriRob
Omdömet skrevs 14 maj 2022 från mobil enhet

Återbesök till denna restaurang var annan dag under vår vecka på Skiathos. Alltid lika nöjda med maten och servicen är mycket hög i en mysig miljö. Varje middag känns prisvärd, hamnade mellan 60-80 euro för två med vin. Rekommenderar den till alla.

Datum för besöket: maj 2022
Tack Carin65
Omdömet skrevs 14 maj 2022

Miljö betyg 9
Mat betyg 9
Service betyg 11
En underbar resturang mitt i Skiathos stad!
Ett besök där är ett måste. Servicen är bättre än på många Michelin restauranger.

Anders Hanson
Sweden

Datum för besöket: maj 2022
Tack I3236OFandersh
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Bästa grekiska restaurangen på Skiathos. En familj med en fantastisk meny. Uppgraderad till gormet. Så gott och så mysig atmosfär. Verkligen en pärla. Underbara förrätter och moussaka. En risotto utan ris som var en pärla.
Måste besökas
Boka innan, det brukar vara fullt
Alla är så vänliga och servicen på topp
Vi kommer tillbaka varje år

Datum för besöket: juli 2021
Tack Krister P

Resenärer som tittade på Marmita tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Marmita? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.