“God frukost!”

Kök: Deli
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Omdömet skrevs 13 juni 2022 från mobil enhet

Vi åt grekisk yoghurt som var riktigt god. Mycket god cappuccino också. Rekommenderar. Trevlig personal också!!!!!!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Matilda H

Omdömet skrevs 18 maj 2017

Här fanns mycket att välja på om man vill ha ett lättare mål. Vi tog baugetter till middag. Mycket prisvärt ställe med trevlig petsonal.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Lyckligt_gift
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 22 september 2016

Mysigt café på Papadiamantisstreet med perfekta möjligheter att kolla på folk medan man dricker en kopp grekiskt kaffe metrio.

Om jag någonsin skulle få Parkinsons vet jag att de har ett jobb för mig .... att strö ost på pizza!

1  Tack Dana M
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 6 juni 2015

Ett mycket bra ställe att äta en smörgås och dricka en kopp kaffe när det gäller smårgåsar så finns det massor att välja på ,,sen tycker jag om att titta på folk ett perefekt ställe på Papa Diamantis street.

Datum för besöket: maj 2015
Tack brosan53
Omdömet skrevs 9 september 2014 från mobil enhet

Perfekt ställe att tillbringa sin tid i Skiathos på, härlig atmosfär , härligt god mat.
Ligger bra till och om man gillar grekisk charm så är detta stället för dig.

Datum för besöket: september 2014
    • Atmosfär
Tack MagnusFunbo

Resenärer som tittade på Foodie Café Skiathos tittade också på

Megali Ammos, Skiathos
Skiathos Town, Skiathos

Besökt Foodie Café Skiathos? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.