“Väldigt gott, får inte missas!”
Omdöme om Sea U

Sea U
Rankad som nr 24 av 196 Restauranger i Skiathos Town
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Personalen är mycket trevlig och skojar gärna, maten va väldigt smakrik och god.
Jag tog pastarätten ”pesto” och ångrar inte det!
Till maten serverades också bröd med olivolja, oliver och tzatziki

Datum för besöket: maj 2018
Tack 261gustavl

Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt där dn tidig kväll i augusti 2017. Gyrosen var jättegod, svärdfisken tyvärr smaklös. Bra service

Datum för besöket: augusti 2017
Tack veronica_erik
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Helheten mysigt att titta på båtarna som kom in ex posedion ca 270st på båten som har varit iväg hela dagen.Trevlig personal.

Datum för besöket: september 2016
Tack 748magnusv
Omdömet skrevs 8 juni 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang nere vid gamla hamnen. God mat och trevlig personal. Vi åt pasta med kyckling och svärdfisk. Ljuvligt gott. Rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Julianne B
Omdömet skrevs 10 juli 2015 från mobil enhet

God pizza men resten av maten behövde mer kryddning. Helt okej ställe, med fint läge vid hamnen och trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2015
Tack aegk

Resenärer som tittade på Sea U tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Sea U? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
© 2024 Tripadvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar i . Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.