“God mat mitt i folkvimlet ”
Omdöme om Dinos

Dinos
Rankad som nr 21 av 160 Restauranger i Skiathos Town
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Fullsatt men personalen sprang mellan borden och såg till att alls var nöjda. God prisvänlig grekisk mat. Blev bjudna på en liten karaff vin och en efterrätt.

Tack Monica57an

Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, bra mat och god stämning ! Vi åt Gyros och den smakade himmelskt. Rekommenderas starkt!

Tack Nilssonsduo
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Bra och snabb service! Vi delade på grekisk sallad med mycket god feta, och en stefado, mycket mör och välsmakande! Trevligt bemötande, kan varmt rekommenderas!

Tack Anneli C
Omdömet skrevs 5 september 2016 från mobil enhet

Jättebra mat och supertrevlig personal! Hade jag inte fått tips om att maten var så bra hade jag nog inte gått dit, då det ligger mitt i smeten och därför kan kännas ganska ocharmigt. Men det är dock enda nackdelen med denna restaurang. Deras shrimp saganaki är fantastisk och likaså den filodegsbakade fetaosten med honung! Mums!

1  Tack Hanna M
Omdömet skrevs 2 september 2016

Lite som att gå på Sibyllas korvkiosk med extra allt. Maten helt ok men, man sitter och äter mellan sandaler och gågata.

Tack Jan B

Resenärer som tittade på Dinos tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Dinos? Berätta vad du tyckte!