Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Ett fantastiskt rent och fräscht hotell där personalen gör allt för att få gästen att trivas och det lyckas dom verkligen med. På hotellrummet är det gratis Air-conditon , safetybox och där är även en vattenkokare med tillhörande nescafe och te, underbara sängar, det byts handukar varje dag utan att ens behöva be om det. När min man, som fyllde 50 år när vi var där, överraskade dom honom med att komma upp på rummet med en flaska champagne och två glas, vi blev helt mållösa och tårögda, vilken fin gest. Hotellet ligger på bästa stället med huvudgatan precis utanför utan att man blir störd på nätterna, nära till allt. Bästa stranden förutom den berömda Lalaria beach är då Koukounaries, busstopp nr 26.
Jag kan varmt rekommendera både hotellet som får toppbetyg av oss och Skiathos som är en riktig pärla.

Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Terese H
Omdömet skrevs 9 oktober 2016

Fräscht hotell med bra och lugnt läge på en tvärgata till huvudgatan i Skiathos stad. Fina rum, dock lyhört mellan rummen. Underbar frukost, suverän service. Det lilla extra fanns alltid till hands i receptionen, paraplyer när det regnade, badlakan till stranden när solen sken. Inredningen genomtänkt i detalj - man blev imponerad. Vill bo här igen!

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack anita612015
Omdömet skrevs 27 september 2016

Ligger mitt i Skiathos stad utmed den långa gågatan. Rankas som nummer ett på Tripadvisor. Jag förstår varför! Härliga rum med sköna sängar och kuddar. Städning varje dag, inget missades, nästan genant när de höll reda på alla våra saker. Frukosten mycket bra, med mycket att välja på. De två bröderna som äger hotellet samt deras personal gör allt för dig! Tipsar om allt du kan göra på ön! Det är 5 minuters promenad till gamla hamnen, 10 minuter till stranden. Runt hörnan hittar du mängder av restauranger och barer i de smala gränderna. Rekommenderas varmt!!!

Tips för att välja rum: Välj rum mot poolen.
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Tottemalm
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 24 augusti 2016

Den här semestern var fantastisk, hotellets läge, all personal, vackert poolområde , och mycket rena rum, frukosten var utmärkt, och vi har bokat igen för nästa år!!!

De två bröderna som äger hotellet är lägga vantarna på 24/7 som är så trevligt att se

2  Tack JulieJen2015
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Först : mycket trevlig och vänlig personal. Mycket engagerade och kunniga.
Hotellet är mycket bekvämt. Servicen är mycket trevlig. Frukosten är bra och, innehåller variation.
Hotellet ligger bra beläget. I hjärtat av staden så det är på 10 min promenad från hamnen och alla barer.
Jag rekommenderar starkt.

1  Tack Ayman-Beirut
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.fr. Visa original