“Kanonställe!”

Prisklass: 23 kr - 338 kr
Kök: Grekiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar

God mat och väldigt bra stämning, Otroligt trevlig personal och väldigt bra priser på både dryck och mat!

Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: maj 2024
Tack Isabelle A
Daniella Pergantou-Weir, Owner på Nikos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Guysss that you so much . Hopefully see you next year

Nikos Restaurant

Toppen god mat & trevlig stämning! Vi var mycket nöjda & återkom för middag vid 2 tillfällen. Personalen var otroligt trevlig! Rekommenderar detta starkt👍🏼

Datum för besöket: maj 2024
    • Atmosfär
Tack Irma H

Thank you so much.

Omdömet skrevs 26 augusti 2023

Turistfälla med dolda avgifter ”cover”… Vi fick olika förklaringar på vad ”cover” var, men de överensstämmde inte med varandra. Kolla notan innan ni betalar!

Datum för besöket: augusti 2023
Tack Stefan029
Daniella Pergantou-Weir, General Manager på Nikos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2023

That’s not hidden fees, I am sorry to say. It’s bread with homemade dips that people can refuse if they want to at the beginning of their experience. But it’s in Greek culture to eat bread with our food. Of course we don’t charge people, we are a respectable business with a high clientele that we are famous for our generosity.

Nikos Restaurant Team

Omdömet skrevs 1 augusti 2023 från mobil enhet

Hittade detta ställe efter några dagar, sen åt vi lunch där resten av veckan. Personalen var fantastisk och dom hade den bästa pork gyros in pita i stan. Även deras vegetariska sallader var top nouch då de har både klassiska och spännande smakkombinationer.
Om vi återvänder till Skiathos kommer vi äta vår första lunch där.

Datum för besöket: juli 2023
Tack Flyer49451939017
Daniella Pergantou-Weir, General Manager på Nikos Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2023

Thank you very much!

Nikos Restaursnt Team

Omdömet skrevs 26 juli 2023 från mobil enhet

Vi valde denna restaurang för det var kö (fullt och man fick vänta på bord) och dom INTE hade några inkastare. Personalen var mycket trevlig, menyn det man vill ha på ett bra gyros-ställe och serveringen gick fort. Maten var mycket god!

Datum för besöket: juli 2023
Tack jasontheglobetrotter

Thank you very much!

Nikos Restaursnt Team

Resenärer som tittade på Nikos Restaurant tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Nikos Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.