“Super ”

Exantas Bar Restaurant
Rankad som nr 19 av 195 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 282 kr - 507 kr
Bra för: Lokal mat, Särskilda tillfällen, Barhäng, Vacker utsikt, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 7 september 2023

Super god mat, lagom prisklass.
Underbar utsikt.
Uppmärksam och trevlig personal.
Jag åt Risotto och det var bland den bästa Risotto jag ätit.
Inga hutlösa priser så helt klart värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2023
    • Atmosfär
Tack Annelie W

Omdömet skrevs 19 juli 2023 från mobil enhet

Vi bokade bord ett par dagar i förväg och fick sitta längst ut mot havet med fantastisk utsikt över havet!
Det här är en riktig fine dining-restaurang och kostar lite därefter men det gäller mest en flera sidor lång vinlista. Maten var förhållandevis "billig".
Vi delade på en förrätt, carpaccio på havsaborre som var helt magisk!
Jag åt risotto med svamp, kyckling och färsk tryffel. Min man åt långkokt lamm och rostad potatis. Vi var båda supernöjda med maten.
Uppmärksam personal, bra service och maten kom in snabbt.
Det som hindrar betyget from att bli en femma är det jäkla brödet. Varför ställer man bara fram nåt som står på menyn, det kommer ju plötsligt inte in andra rätter?
Annars rekommenderar jag den här restaurangen varmt, boka bord till runt kl 20 så får ni en underbar solnedgång på köpet.

Datum för besöket: juli 2023
Tack jelenam06
Omdömet skrevs 26 juni 2023

Miljön på och vid restaurangen var bra för min smak. Maten var inte bra. Vi åt pasta med skaldjur blaskigt och smaklöst med några överkokta skaldjur, och en del torra musslor. Pasta med vitlök chiliflakes och några tomater smaklöst och tråkig.
Sammanfattningsvis kan sägas att ge två stjärnorna var för miljö och utsikt, maten får 0 stjärnor.

Datum för besöket: juni 2023
Tack Mats N
Omdömet skrevs 18 juni 2023 från mobil enhet

Fin utsikt, trevliga servitörer som placerar oss vid bordet snabbt. Sen tar det tid att få menyn och beställa. Maten kom in en dryg timme efter att vi anlänt. Ceasarsalladen smakade sämre än den man köper i plastbytta på bensinmack. Ravioli med hummer var två ravioli för 180:- som var kalla. När notan kom hade de lagt på 100:- för bröd som de bara ställt fram på bordet utan att vi bett om det. Aldrig mer.

Datum för besöket: juni 2023
1  Tack Dream49902374238
Omdömet skrevs 3 juni 2023 från mobil enhet

Menyn är ganska torftig och maten som vi åt är okay men inte mer. Servicen är också okay men känns slentrianmässig. Priserna ligger lite för högt i förhållande till vad det är.
Läget är suveränt och det är där man får sina poäng.

Datum för besöket: maj 2023
Tack mickes2014

Resenärer som tittade på Exantas Bar Restaurant tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Exantas Bar Restaurant? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.