“Gott o bra service!”

Rankad som nr 21 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 169 kr - 281 kr
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 29 juni 2022 från mobil enhet

Mycket goda förrätter och varmrätter och även dagens special. Mycket bra service. Varit här två gånger hittills under vår vecka. Kan rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Coastal03265886340

Omdömet skrevs 9 september 2021 från mobil enhet

Förrätt grillad
Ost med lök- och tomatsylt. Fylld kyckling med bacon, spenat, dill. Jättegott!
Fick god efterrätt on The house.
Husets vin på flaska 12€

Datum för besöket: september 2021
Tack jasonsP4297NN
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

ALLT, då menar jag allt var 5 av 5. Bemötandet, upplägg utav mat, miljön, förrätterna, huvudrätterna, tillomed toaletterna. Så nöjd att jag hittade det här stället.
Jag och min fru delade på Lamm kebab på pita med youghurt och tomatsås, den var otroligt god. Sen tog vi även en moussaka som även den var himmelskt god.
Rekommenderar detta ställe väldigt högt, utan tvekan den bästa restaurangen vi har varit på i Skiathos.

Datum för besöket: juni 2021
Tack thorkel447
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Vi har i alla år passerat denna Taverna som ligger längst upp på shoppinggatan, och sett att den ofta är tom på folk tidigt på kvällen, men senare runt 10 fullsatt, och då till stor del av Greker. Det gjorde oss nyfikna på den, och vi gick som första par och satte oss vid 20:00.
Och kan nu säga att detta är den bästa och mest prisvärda resturang i hela stan. Du får rykande färsk bakat bröd, med en fantastisk humus. Maten är genuint riktigt bra, med mycket smak. Detta är vår 6e resa till Skiathos, lite retligt att det tog så lång tid att hitta denna pärla som vi passerat daglige.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack UPOT
Omdömet skrevs 11 december 2018

åt ensam på detta ställe ,, bra service och trevlig personal ,, maten var mycket bra när jag var där så var det väldigt lugnt ..

Datum för besöket: maj 2018
Tack brosan53

Resenärer som tittade på Polikratis tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Polikratis? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.