“Restaurang Scala”

Scala Restaurant Bar
Rankad som nr 2 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 169 kr - 281 kr
Omdömet skrevs 30 maj 2023 från mobil enhet

Otroligt bra mat och en härlig utsikt över hamnen. Bra service. Rekommenderas. Vi kommer säkert att besöka denna restaurang igen. Vi åt musslor och kött/ pasta. Andra gången som vi är på Skiathos och det här får man inte missa

Datum för besöket: maj 2023
Tack Åsa B

Omdömet skrevs 25 maj 2023 från mobil enhet

Var här 2 gånger under vistelsen första kvällen för helt fantastiskt men mycket god mat och vin. Andra kvällen vi var här var det tyvärr inte lika bra men absolut väl värt ett besök. Servicen är fanatiskt bra och personalen är både välkomnade och personliga vilket gör upplevelsen ännu bättre. Generellt på Skiathos är det bra priser på mat och dryck så skulle säga att det är väl värt här för en lyxigare middag. Scala har något för alla smaker och det är väldigt god mat. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: maj 2023
Tack 227victorn
Omdömet skrevs 25 september 2022 från mobil enhet

Vi blev presenterade dagens Special
Och valde både förätt och varmrätt som vår servitör rekommenderar ooooo det var Riktigt bra eller till med bättre än så

Datum för besöket: september 2022
1  Tack FrequentFlier685234
Omdömet skrevs 29 juli 2022

Efter att ha sökt upp och hittat många av de högre rankade restaurangerna på Skiathos, så valde vi att gå hit våran första kväll på ön.

Tyvärr var bemötandet från hovmästaren mer ett ”vad besvärligt med mer gäster” än ett välkomnade. Vi hade dock turen att ha en väldigt trevlig servitör som var den enda höjdpunkten under vistelsen, men som tyvärr hade väldigt lite tid för vårat bord och fokuserade på ett bord som verkade vara vänner till honom. Han förklarade menyn och vi följde hans rekommendationer på maten. De rätter vi fick in var helt ok, men inte mer än så.. Något man inte förväntar sig av en restaurang med 4,6 i omdöme.

Sedan tog det nästan 40 minuter att ens få betala där värdinnan som gav oss notan erkände att de glömt bort oss.. Så nej inget vidare positivt första intryck av öns restauranger.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack 845pederj
Omdömet skrevs 12 juli 2022 från mobil enhet

Perfekt service och underbart god mat och goda viner , hit kommer jag gå många gånger , pasta rätter och supergod risotto med tonfisk och så romantisk utsikt över Old harbour

Datum för besöket: juli 2022
Tack katarinab2013

Resenärer som tittade på Scala Restaurant Bar tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Scala Restaurant Bar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.