“Mat och service med kärlek”
Omdöme om Agnadio

Agnadio
Rankad som nr 2 av 195 Restauranger i Skiathos Town
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 17 augusti 2023 från mobil enhet

Vårt bästa restaurangbesök under vår vecka på Skiathos. Hade fått Agnadio rekommenderad av vänner som varit där och vi blev inte besvikna. Inredningen är modern och går nästan i lite skandinavisk stil. Utsikten var vacker även om vi fick det sista lediga bordet för kvällens första sittning. Vi beställde en grekisk sallad, moussaka och grillad havsaborre. Min sambo drack ett vitt vin till och jag ett rött som var mycket gott. Vet tyvärr inte vilket det var utan bad personalen att välja ett passande till moussakan. Maten var mycket god och det kändes som att det var mycket kärlek i matlagningen samtidigt som det kändes som en modern version av det grekiska köket. Servicen var helt klart den bästa vi fick under hela resan - kändes genuin och mycket trevlig varför det blir ett 5+ i betyg.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack ldnystrom

Omdömet skrevs 16 maj 2023 från mobil enhet

Vårt hotell (La Luna hotell) rekommenderade denna restaurang och vi blev inte besvikna. En perfekt svamprisotto, kyckling och seabass som smakade gudomligt. Efterrätten bjöd huset på. Mysigt och vackert på samma gång.

Datum för besöket: maj 2023
Tack jobju
Omdömet skrevs 4 oktober 2022 från mobil enhet

Välsmakande mat med fantastisk utsikt! Trevlig personal!
Bra koll på matens innehåll och inga problem att få glutenfri mat. Hade kanske önskat ett glutenfritt alternativ när sällskapet bjöds på två desserter efter maten.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Climber58337167601
Omdömet skrevs 18 september 2022 från mobil enhet

En fantastisk fin restaurang med en fin utsikt över landningsbanan och hamnen. Åt den godaste moussakan. Bra service.

Datum för besöket: september 2022
Tack S9451KPanderss
Omdömet skrevs 18 maj 2022 från mobil enhet

Fantastisk service och trevlig personal. Vi var ett sällskap på 10 personer och alla tyckte att maten var fantastisk!!!

Datum för besöket: maj 2022
Tack Fearless60201778083

Resenärer som tittade på Agnadio tittade också på

Skiathos Town, Skiathos
Skiathos Town, Skiathos

Besökt Agnadio? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.