“Fantastisk mat och service”
Omdöme om Agnadio

Agnadio
Rankad som nr 2 av 195 Restauranger i Skiathos Town
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 16 maj 2023 från mobil enhet

Vårt hotell (La Luna hotell) rekommenderade denna restaurang och vi blev inte besvikna. En perfekt svamprisotto, kyckling och seabass som smakade gudomligt. Efterrätten bjöd huset på. Mysigt och vackert på samma gång.

Datum för besöket: maj 2023
Tack jobju

Omdömet skrevs 4 oktober 2022 från mobil enhet

Välsmakande mat med fantastisk utsikt! Trevlig personal!
Bra koll på matens innehåll och inga problem att få glutenfri mat. Hade kanske önskat ett glutenfritt alternativ när sällskapet bjöds på två desserter efter maten.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Climber58337167601
Omdömet skrevs 18 september 2022 från mobil enhet

En fantastisk fin restaurang med en fin utsikt över landningsbanan och hamnen. Åt den godaste moussakan. Bra service.

Datum för besöket: september 2022
Tack S9451KPanderss
Omdömet skrevs 18 maj 2022 från mobil enhet

Fantastisk service och trevlig personal. Vi var ett sällskap på 10 personer och alla tyckte att maten var fantastisk!!!

Datum för besöket: maj 2022
Tack Fearless60201778083
Omdömet skrevs 24 augusti 2019 från mobil enhet

Absolut det bästa stället i skiathos! Vi har besökt många restauranger här, men denna är verkligen bäst! Det börjar med att man möter väldigt trevlig personal som man verkligen bryr sig om kundens bästa, sällan man träffar så duktiga på både vin och mat.
Vi åt crepes och ostpaj som var jättebra, och sedan långkoket lam och lammkotletter som var absolut det bästa hittills på skiathos! Vi kommer absolut åtminstone äta här 2ggr nästa år!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack wallinska

Resenärer som tittade på Agnadio tittade också på

Skiathos Town, Skiathos
Skiathos Town, Skiathos

Besökt Agnadio? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.