“Bästa restaurangen i Skiathos stad”
Omdöme om 1901

1901
Rankad som nr 26 av 164 Restauranger i Skiathos Town

Fantastiskt mat och personal. Prova deras lamm och även grillad calamari. Husets vin håller hög kvalitet.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Svedjeborn

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt fint, trevlig personal och supergod mat!!! Hit måste ni gå. Kan vara svårt att få bord efter kl 21 så boka eller kom i tid.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 136ingelab
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med härlig atmosfär mitt i stan. Vällagad och god mat med gott rött vin som vi blev rekommenderade.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Nenne63
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

SÅÅ god mat! Rekommenderas! Vi var 4 personer..åt lite olika..från pasta med havets delikatesser..till kötträtter..allt var helt underbart gott! Köttet perfekt tillagat efter våra önskemål!Servicen också oklanderlig! Ligger i lite smala fina kvarter.

Datum för besöket: september 2019
Tack swan0227
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Genomgånde perfekt smaken är bara bäst samt personalen alert inget att klaga på.
Beställ file peppar steek själv provat två gånger
kanon

Datum för besöket: september 2019
Tack k5252018

Resenärer som tittade på 1901 tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt 1901? Berätta vad du tyckte!