“Fantastisk”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2023 från mobil enhet

Jättegod mat och trevlig personal. Vi tog veal astropholi och chicken Skiathos som var supergoda. Även räkorna var kanon.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack 203idaw

Omdömet skrevs 25 juli 2023

God mat, till bra priser. Vi tog in tsatsiki och bröd till förrätt. Pitabrödet med vitlök i var fantastiskt. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Kändes inte så turistigt utan mer genuint. Vi hade en mycket trevligt kväll.

• Atmosfär
Tack Mejalindfeldt
Omdömet skrevs 13 juli 2023

Jättebra grekisk taverna ev bit bort från turistgatan. Vi var väldigt nöjda med upplevelsen och maten vi beställde.

Tack Linnea A
Omdömet skrevs 4 juli 2023

Väldigt bra service och trevligt bemötande från personalen. Mycket god mat av traditionell grekisk karaktär.
Trevlig miljö i restaurangen. Även större sällskap får plats.

Tack Sobur22
Omdömet skrevs 4 juni 2023

Dom sätter en förrätt på bordet trots att du inte beställt det, man äter i tron att det ingår, vissa restauranger har det så, men på notan kommer betalningen.
Välj en annan restaurang!

Datum för besöket: maj 2023
Tack 151nilsl

Resenärer som tittade på Asprolithos Taverna tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Asprolithos Taverna? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.